Atsiliepimai

Palikti atsiliepimą gali tik registruoti vartotojai

Ciuzinys Vega Plius issigulejo per du menesius. Sveriu tik 60 kg ir jau isgulejau duobe, i kuria rotuosi jeigu atsigulu kitoje vietoje. Tragiska kokybe. Pirkome liepą.

Čiužinys VEGA PLIUS

Siandien atvykome i Vilniaus BIG prekybos centra, Lonas isigyti ciuzinio. Iejus, darbuotoja nepasisveikino. Labai nemandagiai ir nenoriai bendravo, jos pasisakymai : juk as aiskiai pasakiau kad,.. ;taigi parasyta... , apsisukome ir isejome, ji neatsisveikino. Likome nesuprate, jausmas kad pardaveja noretu atsikratyti klientu. Su tokiais darbuotojais toli nenueisite, sek

mes!

Laba diena, ačiū už Jūsų pastebėjimus. Visų pirma, norime atsiprašyti už nesusipratimą ir netaktišką konsultanto elgesį. Toks elgesys visiškai neatitinka keliamų klientų aptarnavimo normatyvų, todėl būtinai pamėginsime išsiaiškinti šią situaciją įmonės viduje.

Gavau žinutę, kad kurjeris pristatys prekę konkrečia datą ir valandą. Bet deja nieks neatvažiavo ir nepranešė kas atsitiko. Kadangi jau buvo vakaras ir vadibininkai jau nedirbo, kitą dieną nieks nepaskambino ir pati turėjau skambinti į loną, kur man pranešė, kad užsakymas atidėtas kitai savaitei. Kai pasakiau kad dėl jų pagal sms susitarimą turėjau pakeisti planus ir laukti pre

kės tik tada vadybininkė atsiprašė.

Sumokėjau internetu. Kurjeris aiškino, kad nemato pavedimo. Paliko prekę, tačiau po to skambino, kad atvyks pasiimti. Skambinti į Loną reikėjo 3 kartus, kol išsiaiškinom, administracija kaip visada nieko nežino, sakė kad reikia susisiekti su kitu darbuotoju, tačiau numerio nedavė. Blogiausia, kad patys viską išsiaiškinot ir suradot pavedimą, kurjeriui buvo pranešta ne

bevažiuoti, tačiau mums nebuvo pranešta, kad prekės nebeatvyks pasiimti. Išsiaiškinom tik vėl paskambinę patys.

Labai nusivylę čiužinio kokybe. Prieš mažiau nei pusantrų metų pirkome čiužinį VEGA PLIUS, šiuo metu akivaizdžiai matosi išgulėjimo duobės.

Čiužinys VEGA PLIUS

Esu patenkinta ir pristatymų ir preke. Sėkmės.

Iš Lono pirkau pirmą ir paskutinį kartą.Pirkom čiužinuką,padarėm pavedimą internetu Jei per 10 dienų nesugeba priimti užs

akymo ir pristatyti prekę,tai apie ką kalbam? O kai pagaliau atvežė ,tai prašė kad sumokėtumėm gynais !!!:( Apsurdas !

Labai nusivyliau Lono kokybe.Atsiliepimu daug geru,bet as nematau nei vieno pliuso. Isigijome Harmony plius ciuzini ir Lono lova.Ciuzinys skleidzia nemalonu kvapa. Kelia prakaitavima.Beto lovoj ciuzinio vidurys idubes. Todel nakti tiesiog nuslysti i vidury.Niekam gyvenime nerekomenduosiu Lono gaminiu!

Čiužinys HARMONIJA® PLIUS

Buvau labai jusu produkcija kaip Lietuviska apisstulbias kokybes. Bet deja parodoje poziuris i klienta, grubus bendravimas ir pirsimas ko nereikia atgrasino pirkti. Parasius neigiamus komentarus jie trinami be paaiskinimo ir pan., paskatino rinktis kito ga

mintojo ir ilgai jusu puse net neziuresiu. Patarimas, jei gerinat ir tobulinat kokybe, tai patobulinkit ir bendravima su klientu.

Neduočiau ir tos tik , kad nėra iš ko rinktis. Atlaikė kaip eilinis pigus čiužinys. O jau apie firmos prestižą nėra ką ir kalbėti Nežinau ar kas gali pasiūlyti išnuomuoti kitą čiužinį kol šitą teiksis įvertinti. O įvertinimas gali trukti 2 savaites. Ką jau ten vertinti? Jeigu aiškiai matyti - išsigulėjo. ir nei vienas nesveriam 110 kg.

Čiužinys TYLA®