Atsiliepimai

Palikti atsiliepimą gali tik registruoti vartotojai

Labai prasta komunikacija, padarius užsakymą, nebuvo gauta jokio patvirtinimo į el. Paštą, parašius dėl patikslinimo, patvirtino, kad užsakymas gautas ir bus pristatytas gruodžio 9 d., likus mažiau nei savaitė iki pristatymo, paskambina ir pasako, kad pristatymas vėluos ir bus įvykdytas tik gruodžio 28 d. Iš užsienio užsakytos lovos, parėjo greičiau nei čiužiniai. Į el. Paštą niekas neatsako, paskambinus taip pat neina rasti atsakingos už užsakymą konsultantės. Liūdniausia, kad lovos jau yra, čiužiniai neaišku kada bus, o vaikai neturės kur miegoti.

Sveiki, esame labai nusivylę jūsų servisu ir užsakymo išpildymu. Sutartu laiku, gavome žinutę, kad prekės atvyks numatytu laiku, iš darbo pasiprašėme, kad laukti. Susiėmėme ar tikrai pristatys, buvo patikinta, kad pristatys numatytu laiku. Čiužinių niekas nepristatė, pasiteiravus kodel buvo paaiškina, kad vienas skyrius nežino, ką turi kitas. Procesai įmonėje visiškai pasiklydę, kodel vartotojui turi rūpėti kaip veikia vidiniai įmonės procesai ir kaip kompensacija buvo pasiūlyta 40 eur nuolaida sekančiam apsipirkimui, bei 15 eur nuolaida nuo esamos sąskaitos. Tai yra juokinga nes laisva diena kainavo mums 150eur. paprašius 10%kompensacijos buvo pasakyta, kad to nebus. Pasakius, kad atšaukiame savo užsakymą. Darbuotoja Andžela sugebėjo tik pasakyti ačiū už jūsų pasirinkimą. APSURDAS . Ir tai vadinasi norma ???

Visada galvojau, tai rimčiausia įmonė, todėl ir pasirinkau pas jus pirkti čiužinį. Terminas pristatymo buvo numatytas šiandien. Gavau 4 laškus patvirtinančius uždakymą, vienas jų, kad siunta jau paruošta ir pasieks laiku. Pasiemėmiau laisvą dieną, kad priimti siuntą, o jie man belaukiant paskambina, atsiprašo, kad sistemoje klaida ir pristatys po savaitės :) savaitė miego ant žodžio “atsiprašau”. Ir nieko teigia negali padėti. Tik gali grąžinti pinigus, jeigu man netinka naujas terminas. Yra pilna transporto įmonių, tačiau Lonas pasistengti neketina, tokia politika ir taškas :) na vertinkite patys, ar tai yra teisingas požiūris į klientą.

Baisu ar taip galima? Pirmiausia atgeba suplyšusi čiužinį. Vėl tenka laukti, vėl savaitę. Paskirtas laikas 19,10-20.10. tačiau kurjeris apskambina 18,30 ir pareiškia, kad jau laukia prie namų. Vėl gaišti laiką ir leki per visą miestą. Anksčiau buvo minėta, kad likusia pinigų dalį bus sumokėta su pristatymu. Tačiau, atvežę vyrukai čiužinį apsisuko ir išėjo, likau pašalusi net pasirašyti negavau kad pristatyta, o apie pinigus iš vis nieko. Šiandien skambina iš buhalterijos ir su kaltinimais ko nesumokėta. Sakau ok aš turėjau grynais atvežimo diena turėjau paduoti, bet vyrukai pabėgom sutinku pervesti prašau atsiusti sąskaita, kiek liko sumokėti. Atsiunčia pilną sąskaita prašau, kad avansą išminusuotų, bet negali. Tiek vargo tiek aiškinimosi i sugaišto laiko. Bent už vargą, kokia nuolaidą ar mažą dovanėlę būtų pridėję... Tik kaltinimai, už pačių savo neatliktus darbus. Jokios pagarbos klientui

Sveiki. Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Prašome, Jūsų kreiptis į mūsų garantinio aptarnavimo administratorę el. p.: [email protected]

Esu labai nusivylusi Lonu. Žadėta lova buvo gaminama 2 mėn, o žadėjo per 1 mėn. Galiausiai gavome lovą ir tai su broku (su skyle).

Sveiki, kad išspręstume Jūsų nemalonią situaciją, prašome Jūsų kreiptis į mūsų Kokybės aptarnavimo administratorę. Kontaktai: tel. +370 601 95 194 , el. p: [email protected] .

Vasario 18 diena užėjau į saloną lukšio 17, Vilnius. Tai tiesiog pasityčiojimas iš žmonių, nes paprašyta buvau išeiti ir iš anksto užsiregistravus atvykti. Suprantu jeigu ten būtu bent jau daug žmonių.... Tokioms pardavėjoms tikrai ne ten reikia dirbti. Tai ir prekiaukite ir konsultuokite vieni kitus. Niekada gyvenime nevyksiu daugiau ten ir draugams patarsiu nevykti.

Sveiki, atsižvelgus į situaciją susiklosčiusią Lietuvoje ir visame pasaulyje, esame priversti riboti žmonių srautus ir kontaktus. Salonuose laikomės visų rekomendacijų ir klientus priimame tik užsiregistravus telefonu ir sutarus atvykimo laiką.

Kadangi jau praėjo 4 mėn. ir aš nusprendžiau parašyti apie Tyla Plius čiužinį, turiu pasakyti, kad nusivylėm šiuo čiužiniu, pagal tokią kainą tikėjomės geresnio, bet atsikeliam skaudama nugara.

Čiužinys TYLA® PLIUS

Labai blogai. Pasilikom ant seno gero dormeo...

Renkantis tikrai nesitikejau, kad ciuzinys bus toks kietas. Parduotuveje isbandzius nepasirode toks kietas. Kokybe gal ir nera bloga, bet turbut retam, kuriam patinka miegoti ant labai kieto ciuzinio.

Sveiki, Gene! Labai apgailestaujame, kad Jums atsitiko tokia nemaloni situacija ir šiuo metu negalite išsimiegoti, taip kaip norite ! Prašome, kreiptis į mūsų garantinio aptarnavimo administratorę, jums patogiu būdu : tel. +370 601 95 194 El. p: [email protected] . Tikrai padėsime išspręsti Jūsų problemą.

Už didelę kainą nusipirkau nugaros, sprando ir pečių skausmą. Nusivyliau pagalve, ant kurios negaliu miegoti. Pirmą naktį ištveriau porą valandų ir išmeciau iš lovos. Vis tiek atsikėliau su skaudančia galva ir nugara. Atsigulus toks jausmas, kad guli be pagalvės, nes ji susiploja ir atrodo, kad galva žemiau nei kojos. Tai vargina. Parduotuvėje atrodė kitaip. Be to, ar galima atsigulus keliom minutėms, pajausti tinka ji tau ar ne. Atgal pagalvės nepriima.

Ką tik man pristatė seną čiužinį su sudraskytu antčiužiniu. Ant jo nurodyta pakavimo data 2019 m. kovas. Vadinasi, kad man pristatė dviejų metų senumo čiužinį, už kurį mokėjau pilną kainą ir nebuvau apie tai informuota. Iš išdraskyto čiužinio kampo matosi išlindusios plunksnos! Nusiunčiau čiužinio nuotraukas į saloną ir laukiu rezultatų. Esu pasipiktinusi kokybe. Tikiuosi, kad nereikės patirtį daug nemalonumų dėl šios situacijos. Prieš užsisakant linkiu pasidomėti, kokia yra pristatymo kokybės garantija, kada pagamintas jūsų užsakytas čiužinys ir kiek laiko jis gulėjo sandėlyje. Čiužinys pirktas Vilniaus Baldų Rojuje.

Įsigijau čiužinį Lonas "Harmonija". Naudoju 2.5 mėn. Esu labai nusivilęs. Kiekvieną rytą atsikeliu su pavargusia nugara (arba net prikelia pavargusi nugara). Ieškojau kietesnio čiužinio. Harmonija pasirdė ir kietesnis ir atsigalus atrodė tirkai neblogas. Bet pasirodo miegant , tikrai raumenų neatpalaiduoja kaip rašoma reklamoje. Bent jau mano atveju.Deją reiks ieškoti kito čiužinio na ir aišku ne Lonas..

Čiužinys HARMONIJA®

Ciuzinys Vega Plius visiskai neatitinka aprasymo ciuzinio etiketeje bei interneto svetaineje, manau kad nera ortopedinis, paralonas nepraleidzia oro, miegoti karsta, po savaites virsutinis sluoksnis paralono subliusko atsirado duobe

Čiužinys VEGA PLIUS

Nepraėjus 3 m., čiužinys "Mūza" išsigulėjo, medžiaga apsipūkavo, o garantinis aptarnavimas toks, kad linkstama prie to, kad "patys kalti", va ir 10 m. garantija. Kokybė neatitinka kainos visiškai...

Čiužinys MŪZA®

Ieškojom minkšto, komfortiško čiužinio. Pardavėja patarė rinktis Multi Vega, bet gavę čiužinį supratome, kad jis daug kietesnis nei ekspozicijoje..Bandėme pratinti, bet jau mėnuo praėjo, o nugarą skaudą kiekvieną rytą. Čiužinys kietas, atsikeliam pavargę kaip po darbo dienos. Esam labai nepatenkinti, nes turėtų būti 30 d. išbandymo galimybė...

Čiužinys MULTI VEGA

"Prieš mėnesį pirkau čiužinį Vega Plius. Jau po pirmos miegojimo nakties atsiraddo aiškiai matomi įdubimai. Raštu kreipiausi į pardavėją, tai salaukiau skambučio su paaiškinimu, kad mano čiužinys deformavosi dėl to, jog yra padėtas ne ant grotelių, bet lygaus paviršiaus, be to pirkau akcijos metu ir ne patį brangiausią. Gailiuosi, kad pirkėjų atsiliepimus paskaičiau tik dabar. Radau nusiskundimų, jog deformavosi ir pirktas su lova čiužinys - reiškia lygus pagrindas čia ne prie ko. Esu labai nusivylusi čiužinio kokybe ir jos neatitinkančia reklama. Danutė"

Čiužinys VEGA PLIUS

Ieškojau minkšto, komfortiško čiužinio. Pardavėja patarė rinktis Vega. Tai miegam kaip ant asfalto. Nežmoniškai kietas, atsikelia pavargę kaip po darbo dienos. Esam labai nepatenkinti

Čiužinys VEGA

"Esu labai nusvylusi! Perkant čiužinį yra pateikiama klaidinga informacija apie čiužinio grąžininą per 14 dienų nuo jo įsigyjimo. Nusipirkome čiužinį Mūza Plius, kurio nebegalime grąžinti, nes neva išpakavome ir naudojomės juo. Bet kaip galima tada sakyti, kad galima grąžinti išbandžius čiužinį? Dabar turime tik galimybę jį pakeisti kitu... Sąlygą - nenuvilkiti papildomos apsaugos esame įgyvendinę bei tuo pačiu esame ir išsaugę ir pirminę pakuotę su garantiniu dokumentu. Niekaip nesuprantu, kam taip apgaudinėti, kai prekės vertė net 1125€..."

Čiužinys MŪZA® PLIUS

Esu pasibaisėjusi nemandagiu administratorės bendravimu , norėjau pasikalbėti su direktoriumi tai pasirodo neįmanoma, Pirkau čiužinį Tyla buvo pateikta informacija . jai čiužinys netinka galiu gražinti arba pakeisti ant kito laike 30 dienų pasirodo tai netiesa ,galiu tik pakeisti čiužinį už papildomą mokestį 15 eurų ir tik vieną kartą o gražinimas neįmanomas liepė lakstyti po salonus nes neturi visų pavyzdžių vienoje vietoje ir man prisitaikyti prie čiužinio. Štai jums ir komfortas gi negali parduotuvėje per min. kelias pagulėjęs žinoti ar jis tinka kai paguli kelias paras jau matai ar teisingai pasirinkai. TAI ŠTAI KAIP ...GYVENAM EUROPOJE BET PAS MUS VISKAS KITAIP TIK APGAUTI PIRKĖJĄ NEGERAI NETURI TAIP BŪTI.

Čiužinys TYLA®

"Pirkome 2018m rugpjūtyje čiužinį Vega plus. Bet ddžiai mūsų nuostabai ir nusivylimui, jau po pusės metų metų čiužinys įdubo, audinys greitai nusidėvėjo ir ""nusispurgavo"". Jaučiuosi nemaloniai apgauta tikrovės neatitinkančios reklamos ir mano gerbiamo p.Jakučio vardo diskreditavimo....Gaila, kad tik dainose atrodo taip gražu ir tikra... Rita"

Čiužinys VEGA PLIUS