Bendrinė gaminių garantija

Ačiū, kad renkatės LONĄ!

Šios gaminių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio aptarnavimo sąlygos (toliau – Sąlygos) taikomos:

       LONO lovoms.

       Trispalvės kolekcijos čiužiniams „TYLA®“, „TYLA® PLIUS“, „HARMONIJA®“, „HARMONIJA® PLIUS“, „MŪZA®“, „MŪZA® PLIUS“ (toliau – Trispalvės kolekcijos čiužiniai).

       Kitiems LONO gaminiams (čiužiniams, antčiužiniams, pagalvėms, baldams) bei LONAS HOME namų tekstilės prekėms.

Gero Jums poilsio!

1. Garantijos terminas

1.1.        Kad  miegotumėte ramiai ir patogiai, visiems gaminiams suteikiame 2 (dvejų) metų garantiją.

1.2.          Trispalvės kolekcijos čiužiniams taip pat suteikiame 10 (dešimties) metų komercinę garantiją nuo čiužinio įsigijimo. Ši komercinė garantija nėra taikoma čiužinio užvalkalui.

2. Garantijos netaikymas

2.1.         Garantija gaminiams netaikoma šiais atvejais:

2.1.1.      Pirkėjas garantinio kreipimosi metu nepateikia gaminio įsigijimą patvirtinančių dokumentų (čekio, sąskaitos, mokėjimo pavedimo ar kt.).

2.1.2.      Gaminys naudotas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo rekomendacijų arba gaminys sugadintas dėl pirkėjo, trečiųjų asmenų veiksmų ar aplinkos veiksnių.

2.1.3.      Gaminys buvo išardytas, taisytas be gamintojo sutikimo, taip pat bet kokiems trūkumams, atsiradusiems dėl įpjovimo, įbrėžimo, nudaužymo, ištepimo, apipylimo ir pan.

2.1.4.      Dėl natūralaus gaminio nusidėvėjimo, įskaitant audinio spalvos pasikeitimą ar nevienodumą, laisvumą.

2.1.5.      Grąžinamas gaminys supakuotas netinkamai arba iš viso nėra supakuotas. Gaminys turi būti supakuotas taip, kad transportavimo metu nesusiteptų. Jeigu gaminį – lovą – surinko LONO atstovai, tai nekokybiškų grąžinamų gaminių – lovų – išrinkimu, paėmimu iš Pirkėjo bei transportavimu pasirūpins LONO atstovai.

2.1.6.      Gaminys – lova – surinktas nekokybiškai ar ne pagal gamintojo rekomendacijas, kai jį surinko ne LONO atstovai, ar laikytas ne pagal gamintojo rekomendacijas.

2.1.7.      Kitais LONO prekių pirkimo–pardavimo LONAS.LT internetinėje parduotuvėje, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis ir salonuose taisyklėse (toliau – Taisyklės), kurios taip pat skelbiamos adresu https://www.lonas.lt/taisykles/, ar teisės aktuose nustatytais atvejais.

2.2.           Garantija taikoma, jei garantiniu laikotarpiu, pavyzdžiui, išyra siūlė ar atsiranda kitų medžiagų ar gamybos proceso brokų. Jeigu pateikta pretenzija ir gaminio defektai pripažįstami garantiniais, LONAS pakeis nekokybiškas gaminio dalis arba visą gaminį kitu tokiu pačiu arba labai panašiu gaminiu.

3. Gaminių naudojimo rekomendacijos

3.1.           Užtikrinkite gerą patalpų, kuriose bus naudojami gaminiai, vėdinimą ir palaikykite optimalią drėgmę.

3.2.           Draudžiama šokinėti ant gaminių, nes taip galima pažeisti gaminio konstrukciją.

3.3.           Jei eksploatacijos metu nuo ilgalaikio grotelių mechanizmo kilnojimo lovos konstrukcija pradeda girgždėti, sutepkite grotelių pakėlimo mechanizmo šarnyrus alyva, skystu silikonu ar kitu skaidriu riebalu, pakartotinai paveržkite lovos surinkimo varžtus.

3.4.           Čiužinius rekomenduojame dėti ant medinių grotelių. Rekomenduojame rinktis groteles su 3–5 cm tarpais tarp lamelių. Taip nepažeisite čiužinio konstrukcijos ir užtikrinsite oro pralaidumą. Čiužiniai netinkami laikyti ant ištisinio medinio pagrindo ir metalinių grotelių – gali būti pažeista čiužinio konstrukcija. Tokie lovos pagrindai neleidžia laisvai cirkuliuoti orui, todėl pradeda kauptis drėgmė, gali atsirasti pelėsis.

3.5.           Kad čiužinys tolygiai dėvėtųsi ir ilgiau išlaikytų savo esmines savybes, rekomenduojame jį apsukti ir vėdinti (sukeiskite čiužinio puses, galvūgalį su kojūgaliu). Jeigu įsigytas čiužinys yra abiejų pusių naudojimo, rekomenduojame jį ir vartyti kas 2–3 mėnesius (apverskite kita puse, sukeiskite galvūgalį su kojūgaliu). Jei čiužinys tik vienos pusės naudojimo – apsukite kas 2–3 mėnesius. Čiužinio vartymo instrukcija nurodyta taip pat ant čiužinio viršutinės dalies prisiūtos etiketės.

3.6.           Čiužiniai „TYLA®“, „HARMONIJA®“, „MŪZA®“ rekomenduojami iki 110 kg svorio žmonėms, čiužiniai „TYLA® PLIUS“, „HARMONIJA® PLIUS“ ir „MŪZA® PLIUS“ – iki 130 kg svorio. Žmonės, sveriantys daugiau nei nurodyta rekomendacijoje, taip pat gali naudotis čiužiniu, tačiau tokiais atvejais garantija nėra taikoma.

3.7.           Čiužiniai, antčiužiniai, viskoelastinės pagalvės ir kiti panašūs gaminiai - neskirti plauti. Galima skalbti ar kitaip valyti tik jų užvalkalus (žr. Užvalkalo priežiūros etiketę).

3.8.           Lovos ir kiti baldai (spintelės, pufai, naktiniai staliukai) neskirti skalbti. Gaminių paviršių galima valyti sausu cheminiu ar panašiu būdu. Medžiaginės lovos ar kitų baldų dalių valymui nenaudokite agresyvių cheminių valymo priemonių. Rekomenduojama naudoti baldiniams audiniams skirtas priemones arba skalbimo muilo be dažiklių tirpalą.

3.9.        Atskiri gaminių ar gaminių užvalkalų priežiūros reikalavimai pateikiami ant gaminių priežiūros ženklų – priežiūros etikečių, išskyrus lovas ir kitus baldus (spintelės, pufai, naktiniai staliukai), kurie prižiūrimi 3.8. punkte nustatyta tvarka.

4. Papildoma naudinga informacija

4.1.           Dėl gamybos procese naudojamų medžiagų minkštumo, gaminio ilgis ir plotis gali turėti iki 1,5 cm paklaidą, o aukštis iki 1 cm paklaidą nuo etiketėje deklaruojamų matmenų. Čiužinio savybėms tai neturi jokios įtakos.

4.2.           Naudojant gaminį iki 15 % (penkiolikos procentų) gali pasikeisti jo minkštumas. Tai atsiranda dėl fizinių medžiagų savybių.

4.3.           Dauguma gaminių dėl naudojamų medžiagų gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinant patalpas jis ilgainiui dingsta. Jautresni kvapams žmonės naujo gaminio kvapą gali jausti ir ilgiau. Tačiau nerimauti nereikia – gamyboje naudojamos tik sertifikuotos medžiagos, kurios sveikatai nekenkia. Jei taip nutiktų, kad intensyvus kvapas išlieka ir nesilpsta ilgiau nei vieną mėnesį nuo prekės gavimo, praneškite apie tai el. paštu [email protected].

4.4.           Jei įsigijote lovą, kartu su ja pateikiama išsami lovų surinkimo instrukcija. Surinkinėti lovą rekomenduojame dviese.

4.5.           Nestandartinių dydžių čiužiniai gali būti klijuojami iš kelių dalių, tačiau tai nekeičia gaminio fizinių savybių.

4.6.           Čiužiniui dėvintis didžiausią spaudimą patiriančios vietos gali įdubti. Iki 10 % (dešimties procentų) pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms.

4.7.           10 (dešimties) metų komercinė garantija suteikiama Trispalvės kolekcijos čiužinių fizinėms medžiagų savybėms bei komfortui, tačiau remiantis higienos specialistų rekomendacijomis, čiužinį patartina keisti kas 7 (septynerius) metus.

5. LONO čiužiniai pritaikyti didesniam Jūsų patogumui

5.1.           Nusegamas užvalkalas. Čiužiniai yra patogūs ir praktiški, juos lengva prižiūrėti, nes užvalkalai gaminami su užtrauktuku aplink visą gaminį. Atsegus užtrauktuką, užvalkalas padalinamas į dvi dalis, kurias daug lengviau valyti ar skalbti nei įprastus užvalkalus.

5.2.           Vidinis užvalkalas. Specialios medžiagos įdėklas „L-Slip™“, tai tamprus vidinis užvalkalas, kuris palengvins čiužinio pervilkimą, kai norėsite išvalyti viršutinį užvalkalą. Vidinio užvalkalo nuimti negalima – jis yra čiužinio pagrindo dalis, todėl jį nuėmus čiužinio garantija netaikoma.

6. Bandykite Trispalvės kolekcijos čiužinį 30 (trisdešimt) naktų

6.1.           Išbandykite čiužinį per 30 (trisdešimt) naktų nuo čiužinio gavimo. Jei čiužinys Jums nepatiks, bus nepatogus – per kietas ar per minkštas, pakeisime jį kitu Trispalvės kolekcijos čiužiniu.

6.2.          Išsirinktą čiužinį pakeisime, jeigu:

6.2.1.      Išreikšite norą keisti čiužinį raštu toje prekybos vietoje, kurioje įsigijote pirmąjį čiužinį: prieš keisdamas prekę susisiekite su Salono, kuriame įsigijote prekę, darbuotojais arba, jeigu įsigijote prekę elektroninio ryšio priemonėmis (E-parduotuvėje, telefonu ar elektroniniu paštu), telefonu +370 700 77044 arba elektroniniu paštu [email protected] ir suderinkite prekės keitimo sąlygas.

6.2.2.      Pateiksite įsigijimą patvirtinančius dokumentus (sąskaita, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kt.)

6.2.3.      Čiužinys nėra pagamintas pagal Jūsų pateiktas specifikacijas arba pritaikant jį individualiems Jūsų poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalas, spalva ir pan.).

6.2.4.      Čiužinys nėra įsigytas iš ekspozicijos.

6.2.5.      Čiužinys nėra įsigytas už mažesnę kainą su trūkumais, apie kuriuos buvote informuoti iš anksto ir kurie netrukdo čiužinio naudoti pagal paskirtį.

6.2.6.      Čiužinys atitinka higienos reikalavimus ir yra švarus.

6.3.           Jeigu per išbandymo laikotarpį padidėja keičiamos prekės kaina ar prekė keičiama į brangesnę, turėsite sumokėti kainų skirtumą.

6.4.           Keisti čiužinį į naują galima tik vieną kartą.

7. Pretenzijų pateikimas

7.1.           Pretenzijos dėl nekokybiško gaminio gali būti teikiamos elektroniniu paštu [email protected], telefono numeriu +370 700 77044 arba paštu Ukmergės g. 18, Jonava 55101, Lietuva.

7.2.           Pretenzijos teikiamos šiose Sąlygose ir Taisyklėse nustatyta tvarka.

7.3.           Gavę pretenziją įsipareigojame per 3 (tris) darbo dienas susisiekti su Jumis ir jei reikia suderinti gaminio apžiūrą, kurios metu būtų nustatyta gaminio būklė ir broko atsiradimo priežastys. Pateikdami pretenziją sutinkate sudaryti sąlygas mums ar mūsų atstovams prekę įvertinti Taisyklėse nustatyta tvarka.