Naujienos Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Salonai Viešbučiams Atsiliepimai
  • Čiužiniai
    • Trispalvė kolekcija
    • Klasikinė kolekcija
    • Vaikiški čiužiniai
    • Visi čiužiniai
  • Lovos
    • Viengulės lovos
    • Dvigulės lovos
    • Lovų aksesuarai
    • Grotelės
  • Antčiužiniai
  • MIEGAMOJO TEKSTILĖ
    • Patalynės komplektai
    • Pagalvių užvalkalai
    • Paklodės
    • Antklodės
    • Pagalvės
    • Miegamojo jaukumui
    • Vonios tekstilė
  • Vaikams
    • Vaikiškos lovos
    • Vaikiški čiužiniai
    • Vaikiški patalynės komplektai
    • Vaikiškos paklodės
    • Vaikiškos antklodės
    • Vaikiškos pagalvės
    • Vaikiški foteliukai
  • Akcijos
+370 700 77044 [email protected]
0
0
Čiužiniai
  • Trispalvė kolekcija
  • Klasikinė kolekcija
  • Vaikiški čiužiniai
  • Visi čiužiniai
Lovos
  • Viengulės lovos
  • Dvigulės lovos
  • Lovų aksesuarai
  • Grotelės
Antčiužiniai MIEGAMOJO TEKSTILĖ
  • Patalynės komplektai
  • Pagalvių užvalkalai
  • Paklodės
  • Antklodės
  • Pagalvės
  • Miegamojo jaukumui
  • Vonios tekstilė
Vaikams
  • Vaikiškos lovos
  • Vaikiški čiužiniai
  • Vaikiški patalynės komplektai
  • Vaikiškos paklodės
  • Vaikiškos antklodės
  • Vaikiškos pagalvės
  • Vaikiški foteliukai
Akcijos
+370 700 77044
Naujienos Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Salonai Viešbučiams Atsiliepimai
Lonas
Atsiliepimai
4.5 4.5/5 (172)
5 Žvaigždutės 4.2 145
4 Žvaigždutės 0.1 4
3 Žvaigždutės 0.1 3
2 Žvaigždutės 0.2 6
1 Žvaigždutė 0.4 14
Reviews
Rašyti atsiliepimą

Rašau tik geriausią atsiliepimą pradedant nuo aptarnavimo salone iki pristatymo bei surinkimo. Nesitikėjau,kad taip greitai pristatys bei surinks lovą. Ačiū visai Jūsų komandai!
Onute
2023-02-21 14:25:14
5
Lonas
Puikus bendravimas ir malonus aptarnavimas
Ramutė
2023-02-18 08:46:46
5
Lonas
Loną rekomenduosim visiems savo kelyje! Ačiū Tautvydui ir Žygimantui už profesionalumą ir operatyvumą! Ir pati lova su čiužiniu itin kokybiška, ir aptarnavimas nuostabus ❤️
Charlotte
2023-02-07 15:28:50
5
Lonas
Iš anksto nesidžiaukite, kadangi Lono produkcijos kokybė ne visada atitinka jų aprašymus. Dar 2019 m. pirkome lovą PIANO, čiužinį Harmonija ir pagalvę MEDA. Dėl čiužinio priekaištų neturime, tačiau lova tik pasibaigus 2 metų garantijai pradėjo "leisti" kažkokius keistus garsus, girgždėjimus. Patikrinome - metalinis rėmas skilęs, aiškiai matosi nekokybiškas virinimas. O pagalvė savo formą prarado jau po 2 mėnesių. Tikiuosi šiuo metu kokybė geresnė, bet Lono produkcijos niekada nebepirksime.
Klaidas
2023-02-05 10:54:11
1
Lonas
Laba diena, Ačiū už komentarą ir apgailestaujame, jei gaminiai nepateisino lūkesčių. Labai patariame neatidėlioti ir kilus klausimams iš karto kreiptis į mus, aprašyti situaciją ir atsiųsti el. paštu [email protected], kad galėtume išsiaiškinti ir padėti išspręsti nesklandumus. Tiek pagalvėms, tiek mūsų gaminamoms lovoms yra suteikiama 2 metų garantija, tačiau, jei po garantinio laikotarpio susiduriate su nesklandumais, galite taipogi kreiptis į mus, padedame ir pasibaigus garantiniam laikotarpiui.
LONAS
2023-02-14 16:23:14
Puikus bendravimas. Komunikuoja ir randa sprendima zaibiskai. Aciu uz greita ir malonu aptarnavima.
Brigita
2023-02-02 15:05:30
5
Lonas
Na ką galiu pasakyti, nors ir teko ilgai palaukti užsakymo, dėl sistemos klaidos, tačiau galiu padėkoti už dovanas ir puikų, malonų, profesionalų ir kokybišką aptarnavimą. Nuoširdus AČIŪ klientų aptarnavimo vadybininkei Emilijai už bendravimą užsakymų metu ir nors nepaklausiau vardu, bet noriu padėkoti Lono kurjeriams, kurie šiandien nustebino savo tvarkingu darbu. Labiausiai nustebino tai, kad pirmiausia buto kolidoriuje susinešė ir paliko lovos dalis, čiužinį, baigę nešimo darbus nusimovė batus ir tik tada ėjo į kambarį su dalimis rinkti lovos. Esu tikrai labai laiminga dėl tokio švaraus darbo, tiesiog atėjo, surinko lovą, viską paaiškino, susirinko šiukšles ir išėjo, o namai liko švarūs. Ačiū!!!
Grėta
2023-01-24 21:53:30
5
Lonas
Esu patenkinta ir čiužiniu, ir konsultantų darbu ir kurjeriais. Pasiskambinus viską išsamiai paaiškino, kokius čiužinius galima nemokamai 30 d. išbandyt, kokios galimybės pakeist, parduotuvėj juos visus išbandžiau, todėl jokių siurprizų įsigijus čiužinį neturėjau, juolab, kad įsigyju jau ne pirmą. Atskira padėka kurjeriams - mandagūs, paslaugūs, užnešė čiužinį iki pat lovos, nedejavo (kaip kitose parduotovėse), o ir nieko pristatymas nekainavo. Tik didžiausios rekomendacijos! Tiesa, vienas prašymas - jei jau parduodat standartinį 120x200 čiužinį, tai gal galite ir antčiužinį tokio pat standarto pasiūlyt.
Lina
2023-01-24 16:11:11
5
Lonas
Antrinu p. Daivos komentarui: čiužinys nekokybiškas ir praėjus nepilnai 2 m. jaučiamos duobės ir nelygumai, čiužinys atsigulus ,,linksta” į šonus, Lonas atsiunčia kurjerius, kurie ,,pamatuoja nelygumus gulsčiuku”. - po kelių dienų vadybininkė kontsatuoja jog problemos ar defekto nėra!!! Gėda lietuviškam gaminiui ir dar labiau atsakomybei ir bendravimu su klientu!!! Lonas visad teisus, siūlau nesikreipti, o aš deja turėsiu kreiptis į vartotojų teises
Ieva
2023-01-23 14:50:43
1
Lonas
Laba diena, Ieva, Ačiū už komentarą. Apgailestaujame, jei likote nepatenkinta mūsų atsakymu į jūsų pretenziją. Mes nuoširdžiai sprendžiame visas situacijas ir  aiškinamės gautos problemos priežastis. Jeigu nukėlus čiužinį nuo lovos pagrindo ir padėjus jį ant žemės nelygumai išnyksta ar ženkliai sumažėja, dažniausiai tai yra lovos pagrindo problema. Žinoma vartotojai taip pat gali kreiptis ir konsultuotis su vartotojų teisių tarnyba.
LONAS
2023-01-26 15:52:15
Nuvyle lietuviskas gamintojas,ciuziniui teikiantis 10 metu garantija,o po dveju metu atsiradusias duobes jie konstatuoja, kad miego kokybei jos itakos neturi.Ir kalti ne ju nekokybiski ciuziniai,o pats zmogus arba groteles neatitinkancios ju standartu( apie kuriuos suzinai,kai atsiranda problema).Ir aplamai pilstymas is tuscio i kiaura tas kokybes specialistu darbas ir nepripazinimas,kad ciuzinys yra nekokybiskas.O ir atsiliepimai zmoniu rodo,kad Lonas visada teisus.Nerekuomenduociau zmonems,nuvyle ir pirkinys ir problemu sprendimas
Daiva
2022-12-20 15:34:11
1
Lonas
Laba diena, Daiva, Ačiū už komentarą. Užtikriname, kad kokybės atvejus sprendžiame itin atsakingai ir vertinant kliento situaciją atsižvelgiame ne tik į čiužinį, bet ir naudojamą pagrindą jam. Jei čiužinio pagrindas yra negeras, defektuotas, tai net ir tiesiog pakeitus kitu čiužiniu, naujajam bus tas pats. Bendrosiose garantinio aptarnavimo sąlygose yra nurodyta, kad Iki 10 % (dešimties procentų) pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms (daugiau informacijos galite rasti čia: https://www.lonas.lt/bendrine-gaminiu-garantija.html (LONO gaminių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio aptarnavimo sąlygos - LONAS)). Tad jei dar išsigulėjimas labai mažas ir kolegos Jums rekomendavo keisti pagrindą, nes su juo yra problema, tai labai patariame tą padaryti.
LONAS
2023-01-03 08:39:08
Turime gerus atsiliepimus iš pažįstamų.
Lina
2022-12-09 09:36:36
5
Lonas
Nuoširdžiai nerekomenduoju. 2016m nusipirkom tuo metu Baldu rojaus (Vilniuje) firminej parduotuvej pati brangiausia Tyla, kuris buvo reklamuojamas kaip ypač aukstos kokybes. Praejo daugiau nei 6m ir per ta laika nemiegojome ne vienos nakties kokybiskai. Vartomes per visa nakti, skauda visus šonus. Pernai neiskente paklauseme Lono ir nusipirkome pati brangiausia Memo anciuzini situacijai pagerinti. Pagerejo, bet labai neženkliai. Pinigai isleisti nemazi, delto ismesti viska ir pirkti kito nekyla ranka. Vargstam...
Linas
2022-11-23 22:26:36
2
Lonas
Sveiki, Linai. Ačiū, kad pasidalinote patirtimi. Apgailestaujame dėl tokios situacijos ir labai gaila, kad pirmomis savaitėmis nesikreipėte dėl čiužinio keitimo garantijos. Trispalvės kolekcijos standartinių išmatavimų čiužinį galėjome pakeisti į kitą, Jums tinkamesnį, čiužinį. Užtikriname, kad kaip ir anksčiau, taip ir dabar už mūsų čiužinių kokybę garantuojame. Jei dvejojate dėl turimo čiužinio kokybės, parašykite mums el. paštu [email protected], būtinai su Jumis susisieksime. Čiužinio pasirinkimas išties yra labai individualus dalykas, todėl gaminame įvairių modelių čiužinius iš skirtingų medžiagų. Keletą patarimų ir aktualią informaciją renkantis čiužinį galite rasti Patarimų rubrikoje: https://www.lonas.lt/patarimai/ciuziniai
LONAS
2023-02-23 09:10:02
Pirkome PC BIG Lonas 2 pagalves Nora Natur, jos skleidžia nemalonu chemijos ar pelėsių kvapą, kuris per 2 savaites neišnyko. Kreipėmės į saloną ir į info.lonas.lt, deja, gavome atsakymą, kad gaminio smarvė nėra laikoma nepakankamos kokybės požymiu, todėl prekės nepriima atgal ir pinigų negražina. Būkite atsargūs rinkdamiesi prekes, nes apie galimą kvapą nėra nurodyta nei etiketėje, nei prekės aprašyme internete.
Judita
2022-10-24 12:36:14
1
Lonas
Laba diena, Judita. Ačiū už komentarą. Gaminio kvapas nėra gaminio brokas. Dauguma gaminių dėl naudojamų medžiagų gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinant patalpas jis ilgainiui dingsta. Jautresni kvapams žmonės naujo gaminio kvapą gali jausti ir ilgiau. Tačiau nerimauti nereikia – gamyboje naudojamos tik sertifikuotos medžiagos, kurios sveikatai nekenkia. Ši informacija yra pateikta viešai mūsų puslapyje: LONO gaminių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio aptarnavimo sąlygos - LONAS https://www.lonas.lt/bendrine-gaminiu-garantija.html
LONAS
2023-02-23 09:19:41
Apgavo kurjeriai,ciuzini paliko,o uztiesala Seka ne
Danute
2022-10-12 17:25:48
1
Lonas
Sveiki. Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Prašome parašykite mums į [email protected], pasiaiškinsime detaliau Jūsų situaciją.
LONAS
2023-02-23 09:20:47
Aptarnavimas, servisas, bendravimas, gaminių kokybė aukšto lygio.
Tomas
2022-10-02 02:31:01
5
Lonas
Sveiki, su nauju Lonas Vega Plius čiužiniu miegas tapo kur kas gilesnis, sapnai gražesni, vakarai jaukesni, o vos prabusus rytai iškart saulėtesni ir kupinesni geros nuotaikos. Ačiū visai Lonas komandai už geresnę savijauta gero miego dėka.
Andrius
2022-09-25 18:35:37
5
Lonas
Labai ilgai rinkomės lovą,tačiau apsistojome ties Lono produkcija,nes tik čia lovos pasirodė tvirtos,aukstesnės,kas yra labai patogu.Pasirinkome lovą Soprano ir esame labai patenkinti.Grižti namo po darbo,o tavęs laukia graži,jauki lova,aš ją pavadinau tiesiog rami lova.Ačiū Jonavos salonui už konsultacija,viskas puiku!
Vilma
2022-09-20 15:51:58
5
Lonas
Puikus čiužinys. Jau seniai galėjau jį nusipirkti.
Romualdas
2022-09-19 17:13:44
5
Lonas
Džiaugiamės įsigiję JONĖ PLIUS čiužinį bei pagalvę Nora. Abu puikūs gaminiai. Daugiau kaip 3 mėnesius naudojam gaminius, miegas nuostabus, atsikėlus ryte jautiesi tikrai pailsėjęs. Didelį AČIŪ tariu pardavėjai konsultantei Aušrai (Urmas) už profesionalias ir išsamias konsultacijas renkantis čiužinį, už rekomenduotą pagalvę ir malonų bendravimą. Kurjeriams dėkui už pristatymą ir užnešimą į antrą aukštą. Sėkmės visai Lono komandai.
Vilma
2022-08-31 11:01:07
5
Lonas
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 10
  •  
Draugaukime!
  • 4,8 Klientų įvertinimas 4,8 Klientų įvertinimas
  • Rankų darbas Rankų darbas
  • Patogus apmokėjimas Patogus apmokėjimas
  • Pristatome ir užnešame iki namų durų Pristatome ir užnešame iki namų durų
  • 14 dienų pinigų grąžinimo garantija 14 dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Stipriausi Lietuvoje 2012-2018 Stipriausi Lietuvoje 2012-2018
  • MasterCard
  • Visa
  • PC
  • Credit
  • Wallet

Prenumeruok!

Privatumo politika
LONO produkcija
Čiužiniai Lovos Grotelės Antčiužiniai Miegamojo tekstilė Vaikams Akcijos
Jūsų patogumui
Kaip išsirinkti čiužinį? Gero miego klubas Patarimai Atsiskaitymas Pristatymas Lovos surinkimas Seno čiužinio išvežimas
Legalumas
Pirkimo - pardavimo taisyklės Prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės Privatumo politika
Apie LONĄ
Naujienos Atsiliepimai Kodėl LONAS? Apie mus Salonai Konsultacija Svetainės žemėlapis Karjera

© 1993-2023 LONAS. Visos teisės saugomos.

  • LONAS.LVLONAS.LV
  • LONAS.EELONAS.EE

Duomenys UAB "LONAS" kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 156871188, PVM mokėtojo kodas LT568711811 Adresas: Ukmergės g. 18, LT-55101 Jonava, Lietuva Tel.: +370 700 77044, El. paštas: [email protected]