Atsiliepimai Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Naujienos Salonai Konsultacija
  • Čiužiniai
    • Trispalvė kolekcija
    • Klasikinė kolekcija
    • Vaikiški čiužiniai
    • Visi čiužiniai
  • Lovos
    • Viengulės lovos
    • Dvigulės lovos
    • Lovų aksesuarai
    • Grotelės
  • Antčiužiniai
  • MIEGAMOJO TEKSTILĖ
    • Patalynės komplektai
    • Paklodės
    • Antklodės
    • Pagalvės
    • Miegamojo jaukumui
    • Vonios tekstilė
  • Vaikams
    • Vaikiškos lovos
    • Vaikiški čiužiniai
    • Vaikiški patalynės komplektai
    • Vaikiškos paklodės
    • Vaikiškos antklodės
    • Vaikiškos pagalvės
    • Vaikiški foteliukai
  • Akcijos
+370 700 77044 [email protected]
0
0
Čiužiniai
  • Trispalvė kolekcija
  • Klasikinė kolekcija
  • Vaikiški čiužiniai
  • Visi čiužiniai
Lovos
  • Viengulės lovos
  • Dvigulės lovos
  • Lovų aksesuarai
  • Grotelės
Antčiužiniai MIEGAMOJO TEKSTILĖ
  • Patalynės komplektai
  • Paklodės
  • Antklodės
  • Pagalvės
  • Miegamojo jaukumui
  • Vonios tekstilė
Vaikams
  • Vaikiškos lovos
  • Vaikiški čiužiniai
  • Vaikiški patalynės komplektai
  • Vaikiškos paklodės
  • Vaikiškos antklodės
  • Vaikiškos pagalvės
  • Vaikiški foteliukai
Akcijos
+370 700 77044
Atsiliepimai Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Naujienos Salonai Konsultacija
Lonas
Atsiliepimai
4.7 4.7/5 (1614)
5 Žvaigždutės 4.3 1395
4 Žvaigždutės 0.4 125
3 Žvaigždutės 0.1 34
2 Žvaigždutės 0.1 21
1 Žvaigždutė 0.1 39
Reviews
Rašyti atsiliepimą

Ši antklodė tokia fantastinė ir labai šilta,ypač tinkanti žmonėms ,kurie turi stuburo ir sanarių problemas,kojos tikrai nešąla.Ačiū už tokią antklodę
Aldona
2021-11-01 10:25:05
5
Lonas
Norėjome, domėjomės, bet apsilankę baldų rojaus salone apsisprendėme, kad mums nepakeliui su tokiu klientų aptarnavimu: - sakėme, kad norime kietesnio čiužinio, gavome atsakymą, kad kietesnis negerai nugarai… rimtai? tai kodėl tokius gaminate? - informacijos apie pačius čiužinius negavome - ir galiausiai konsultantės kaukė nedengė nei nosies, nei burnos..
Judita
2021-10-23 20:02:55
1
Lonas
Sveiki. Labai dėkojame Jums už įvertinimą ir pastabas į kurias būtinai atsižvelgsime. Dar kartą su darbuotojais aptarsime klientų aptarnavimo standartą.
LONAS
2021-10-27 13:42:16
Laimutė ir Danuta, Lono darbuotojos Baldų rojuje, dydžiausi linkėjimai ir ačiū už nuoširdžias šypsenas, nuoširdų aptarnavimą ir puikia nuotaika. Dėka šių šiltai nusiteikusių moterų norisi grįžti į parduotuvę.
Elvyra
2021-10-22 12:41:04
5
Lonas
Nuvilkus pirmą kartą čiužinio užvalkalą, vaizdas nenudžiugino. Gavome vietomis pageltusį paraloną, apnaguotą juodais pirštų antspaudais. Pirkome čiužinį mažo vaiko lovai, iš išorės gražu, tvarkinga, o viduje pasirodo laukia staigmena. Čia buvo trečias mūsų čiužinys pirkas iš jūsų, nesitikijome tokios ,,kokybės". Labai nusivylėme. Rašėme [email protected], siuntėme nuotraukas, bet reakcijos jokios.
Povikas
2021-10-19 13:15:05
2
Lonas
Baisu ar taip galima? Pirmiausia atgeba suplyšusi čiužinį. Vėl tenka laukti, vėl savaitę. Paskirtas laikas 19,10-20.10. tačiau kurjeris apskambina 18,30 ir pareiškia, kad jau laukia prie namų. Vėl gaišti laiką ir leki per visą miestą. Anksčiau buvo minėta, kad likusia pinigų dalį bus sumokėta su pristatymu. Tačiau, atvežę vyrukai čiužinį apsisuko ir išėjo, likau pašalusi net pasirašyti negavau kad pristatyta, o apie pinigus iš vis nieko. Šiandien skambina iš buhalterijos ir su kaltinimais ko nesumokėta. Sakau ok aš turėjau grynais atvežimo diena turėjau paduoti, bet vyrukai pabėgom sutinku pervesti prašau atsiusti sąskaita, kiek liko sumokėti. Atsiunčia pilną sąskaita prašau, kad avansą išminusuotų, bet negali. Tiek vargo tiek aiškinimosi i sugaišto laiko. Bent už vargą, kokia nuolaidą ar mažą dovanėlę būtų pridėję... Tik kaltinimai, už pačių savo neatliktus darbus. Jokios pagarbos klientui
Eglė
2021-10-11 15:22:30
1
Lonas
Sveiki. Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Prašome, Jūsų kreiptis į mūsų garantinio aptarnavimo administratorę el. p.: [email protected]
LONAS
2021-10-27 13:40:23
Super aptarnavimas! Užsakiau lovas kojai ir tikėjausi tiesiog gauti jas kurjerio dėka, bet atvažiavo du puikūs, profesionalūs meistrai(nepaklausiau jų vardų:() ir greitai, profesionaliai pakeitė jas. Tikrai nesitikėjau, kad pakeis! Ačiū jiems už extra mylią! Lova Piano ir čiužiniu Harmonija jau džiaugiamės 3 metus, o čiužinuku Loniukas - metus
Vilma
2021-10-07 15:38:43
5
Lonas
Labai esu patenkinta čiužiniu,atitiko mūsu kriterijus.Maonu su jumis.Sėkmės jums.
Audra
2021-10-06 10:51:14
5
Lonas
Kurjerių darbas ir bendravimas - super. Ačiū
Eglė
2021-09-29 18:20:18
5
Lonas
Ačiū, kad gaminate kokybiškus gaminius, malonu dirbti su profesionalais.
Vaidas
2021-09-26 19:10:52
5
Lonas
Džiaugiamės preke
Regina
2021-09-20 13:50:15
5
Lonas
Produkto kokybė, personalo patarimai, kurjerių bendravimas - 10 balų! Nu, bet.. čiužinio laukiau 21 dieną.. Juk XXI a. žmonės!! Ne su arklių vežimais vežti reikia. Vienintelis darbo organizavimo trūkumas :)
Mantas
2021-09-09 10:28:29
4
Lonas
Sveiki. Labai dėkojame Jums už įvertinimą ir pastabas, į kurias būtinai atsižvelgsime tobulindami užsakymų pristatymą. Pagarbiai, Lonas.lt administracija
LONAS
2021-09-21 16:23:34
Sveiki, savaitgali 09 04 buvome dviejuose salonuose. Šiaurės miestelyje konsultantė mažiausiai keistoka. nelinkusi nieko pasakoti. nori perki nori ne. Sakė kad be spalio mėnesio lovos negausime, kaip ir čiužinio. (Rinkomės harmonija plius). Nuėjus į baldų rojaus lono skyrių konsultantė buvo labai maloni. viską aiškiai paaiškino. tiek lovą tiek čiužinį sakę pristatys per 2 sav nuo užsakymo pradžios. Tai kaip dabar daryt ? po perskaitytų atsiliepimų nesinori mokėti 1200+e ir nusivilti.
Edgaras
2021-09-05 22:44:10
1
Lonas
Esu nusivylęs požiūriu į klientą. Parduotuvėje užsisakėme čiužinį, kurį pristatė laiku, bet ne tokio dydžio kokį užsisakėme… Susisiekus informavome, kad mums skubiai reikia, kad pakeistų. Pažadėjo per porą dienų, praėjus porai dienų- pats dar turėjau skambintis ir klausti kur čiužinys, tada tik informavo, kad dar vėliau atveš nes tik tą dieną jie matai važiuoja į mūsų pusę ir tipo miegok kaip nori… Ir jokių nuolaidų, atsiprašymo dovanų, nes gi klientas greičiausiai lieka kaltas, kad jie jam atvežė ne tą … kosmosas kažkoks, o perki tikrai nepigų daiktą.
Raimis
2021-09-03 12:55:11
2
Lonas
Praėjo daugiau nei metai, kai nupirkau vaikui bene paprasčiausią čiužinį "Vega" iš klasikinės kolekcijos. Rinkausi skeptiškai, nenorėjau brangiau mokėti, nes buvau įsitikinusi, kad eilinė "poroloninė" nesąmonė, bet kažkaip nebuvo iš ko rinktis, kas atvežtų į namus nesupresuotą. Neesu rašiusi taip kruopščiai komentaro. Specialiai suradau puslapį, kad padėkoti. Teko pamiegoti toje lovoje keletą kartų, puikus jausmas, esu nustebusi. Čiužinys tebeatrodo kaip naujas, vasarą- nekaršta (ko ypač nesitikėjau), o žiemą - nešalta. Puikus produktas už tikrai gerą kainą. Jau ėmiau galvoti apie antčiužinį, nes irgi noriu miegoti taip skaniai, kaip mano vaikas :). Ačiū, kad gerbiate savo klientus ir atsakingai žiūrite į darbą. 100 proc. rekomenduoju.
jurga
2021-08-27 00:56:50
5
Lonas
Be priekaištų
Daiva
2021-08-26 10:15:09
5
Lonas
Esu labai nusivylusi Lonu. Žadėta lova buvo gaminama 2 mėn, o žadėjo per 1 mėn. Galiausiai gavome lovą ir tai su broku (su skyle).
Gintarė
2021-07-26 17:45:01
1
Lonas
Sveiki, kad išspręstume Jūsų nemalonią situaciją, prašome Jūsų kreiptis į mūsų Kokybės aptarnavimo administratorę. Kontaktai: tel. +370 601 95 194 , el. p: [email protected] .
LONAS
2021-08-03 08:51:46
Pirkom MŪZA PLIUS čiužinį, ir LONO lovą, likom 100 procentų patenkinti, pranoko lūkesčius. Aptarnavimas, atvežimas 10 balų.
Daiva
2021-06-29 19:07:10
5
Lonas
Puikus aptarnavimas pradedant pasirinkimu, baigiant prekių pristatymu. Labai ačiū.
Virginija
2021-06-17 08:50:12
5
Lonas
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 90
  •  
Draugaukime!
  • 4,8 Klientų įvertinimas 4,8 Klientų įvertinimas
  • Rankų darbas Rankų darbas
  • Patogus apmokėjimas Patogus apmokėjimas
  • Pristatome ir užnešame iki namų durų Pristatome ir užnešame iki namų durų
  • 14 dienų pinigų grąžinimo garantija 14 dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Stipriausi Lietuvoje 2012-2018 Stipriausi Lietuvoje 2012-2018
  • MasterCard
  • Visa
  • PC
  • Credit
  • Wallet

Prenumeruok!

Privatumo politika
LONO produkcija
Čiužiniai Lovos Grotelės Antčiužiniai LONAS HOME Vaikams Akcijos
Jūsų patogumui
Kaip išsirinkti čiužinį? Gero miego klubas Patarimai Atsiskaitymas Pristatymas Lovos surinkimas Seno čiužinio išvežimas
Legalumas
Pirkimo - pardavimo taisyklės Prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės Privatumo politika
Apie LONĄ
Naujienos Atsiliepimai Kodėl LONAS? Apie mus Salonai Konsultacija Svetainės žemėlapis

© 1993-2022 LONAS. Visos teisės saugomos.

  • LONAS.LVLONAS.LV
  • LONAS.EELONAS.EE

Duomenys UAB "LONAS" kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 156871188, PVM mokėtojo kodas LT568711811 Adresas: Ukmergės g. 18, LT-55101 Jonava, Lietuva Tel.: +370 700 77044, El. paštas: [email protected]