Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Suteikiama garantija: 10 METŲ

Dėkojame ir džiaugiamės, kad išsirinkote LONO gaminį. Kad miegotumėte ramiai ir patogiai, parengėme Jums gaminių naudojimo rekomendacijas, kurių laikydamiesi galėsite ne tik ilgiau džiaugtis čiužiniu, bet ir pasinaudoti suteikiama garantija.

Jūs išsirinkote Trispalvės kolekcijos čiužinį

Pristatome jau daugelio vartotojų įvertintus bei pamėgtus Trispalvės kolekcijos čiužinius ,,Tyla”, ,,Harmonija” ir ,,Mūza”. Šiuose patobulintuose čiužiniuose pažangiausios technologijos ir sveika gyvensena susitinka su mūsų tautos paveldu bei tradicijomis. Natūralaus lino pluoštas ir atspalviai yra pagrindinis naujųjų čiužinių dizaino išskirtinumas. Kruopštus LONO meistrų rankų darbas, kokybiškos medžiagos ir ištobulinta čiužinių konstrukcija užtikrins aukščiausio lygio komfortą. Kiekvienam. Gero Jums poilsio!

Bendrosios sąlygos:

1. Garantija netaikoma:

    1.1. Jei pirkėjas nesilaikė gamintojo rekomendacijų ir gaminį naudojo netinkamai (žr. skiltį Gamintojo rekomendacijos).

    1.2. Jei gaminys buvo išardytas, taisytas, pažeista jo konstrukcija be gamintojo sutikimo.

    1.3. Jei pirkėjas garantinio kreipimosi metu nepateikia pirkimo čekio ir garantinio sertifikato.

    1.4. Jei čiužinys, kuris yra grąžinamas yra supakuotas netinkamai arba iš viso nėra supakuotas. Čiužinys turi būti supakuotas taip, kad transportavimo metu nesusiteptų.

    1.5. Dėl specifinio čiužiniams naudojamų medžiagų kvapo. Gaminio kvapas nėra gamybos brokas. Dauguma gaminių gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinamose patalpose jis dingsta  per 5–7 dienas.

2. Naudojant gaminį gali pasikeisti jo minkštumas. Tai atsiranda dėl fizinių medžiagų savybių. Iki 15% pasikeitęs minkštumas nėra gaminio brokas. Dalinis minkštumo padidėjimas yra leistinas ir tokiais atvejais gamintojas neprivalo pakeisti čiužinio.

3. Čiužiniui dėvintis didžiausią spaudimą patiriančios vietos gali įdubti. Iki 10% pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms. Garantija taikoma didesnę deformaciją garantiniu periodu įgavusiems čiužiniams.

4. Norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiško gaminio, Pirkėjas privalo turėti pirkimo dokumentą, būti susipažinęs su garantijos sąlygomis, jas vykdyti ir būti patvirtinęs garantiją savo parašu.

5. Pretenziją Pirkėjas pateikia raštu prekybos vietoje, kur įsigijo LONO gaminį. Jei prekybos vietoje to padaryti neįmanoma, Pirkėjas turi kreiptis tiesiai į gamintoją.

6. Gavęs pretenziją pardavėjas įsipareigoja per tris (3) darbo dienas susisiekti su pirkėju ir jei reikia suderinti gaminio apžiūrą, kurios metu būtų nustatyta čiužinio būklė ir broko atsiradimo priežastys.

Garantijos terminai:

1. Čiužinio užvalkalui suteikiama 1 (vienerių) metų garantija. Ji taikoma, jei garantiniu laikotarpiu išyra siūlė, sugenda užtrauktukas ar atsiranda kitų medžiagų ar gamybos proceso brokų. Natūralus audinio dėvėjimasis nelaikomas broku.

2. Čiužinio pagrindui suteikiama 10 (dešimties) metų komercinė garantija. Jeigu pateikta pretenzija ir gaminio defektai pripažįstami garantiniais, LONAS pakeis defektuotas gaminio dalis arba visą gaminį kitu tokios pačios arba labai panašios sudėties ir savybių čiužiniu.

Gamintojo rekomendacijos/čiužinio priežiūra:

1. Trispalvės kolekcijos čiužinius rekomenduojame dėti ant medinių grotelių. Rekomenduojame rinktis groteles su 3-5 cm tarpais tarp lentelių. Taip nepažeisite čiužinio konstrukcijos ir užtikrinsite oro pralaidumą. Trispalvės kolekcijos čiužinys netinkamas laikyti ant ištisinio medinio pagrindo ir metalinių grotelių - gali būti pažeista čiužinio konstrukcija. Tokie lovos pagrindai neleidžia laisvai cirkuliuoti orui, todėl pradeda kauptis drėgmė, gali atsirasti pelėsis.

2. Kad gaminys tolygiai dėvėtųsi ir ilgiau išlaikytų savo esmines savybes, rekomenduojame jį vartyti ir vėdinti (sukeiskite čiužinio puses, galvūgalį su kojūgaliu). Jeigu įsigytas čiužinys yra abiejų pusių naudojimo, rekomenduojame jį taip pat ir vartyti kas 2-3 mėnesius (apverskite kite puse, sukeiskite galvūgalį su kojūgaliu).

3. LONAS suteikia 10 metų garantiją čiužinių fizinėms medžiagų savybėms bei komfortui, tačiau remiantis higienos specialistų rekomendacijomis, čiužinį patartina keisti kas 7 metus.

4. TYLA, HARMONIJA, MŪZA rekomenduojama iki 110 kg svorio žmonėms, TYLA PLIUS,  HARMONIJA PLIUS ir MŪZA PLIUS – 130 kg svorio. Žmonės, sveriantys daugiau nei nurodyta rekomendacijoje, taip pat gali naudotis čiužiniu, tačiau tokiais atvejais nemokamas garantinis čiužinio aptarnavimas nėra taikomas.

5. Čiužiniai neskirti plauti. Tik užvalkalus galima skalbti ar kitaip valyti (žr. užvalkalo priežiūros etiketę).

Jūsų patogumui:

1. Nusegamas užvalkalas. Visi LONO čiužiniai yra patogūs ir praktiški, juos lengva prižiūrėti, nes užvalkalai gaminami su užtrauktuku aplink visą gaminį. Atsegus užtrauktuką, užvalkalas padalinamas į dvi dalis, kurias daug lengviau valyti ar skalbti nei įprastus užvalkalus.

2. Vidinis užvalkalas. Specialios medžiagos įdėklas „L-Slip™“, tai tamprus vidinis užvalkalas, kuris palengvins čiužinio pervilkimą, kai norėsite išvalyti viršutinį užvalkalą. Vidinio užvalkalo nuimti negalima – jis yra čiužinio pagrindo dalis, todėl jį nuėmus čiužinio garantija nustoja galioti (žr. skiltį Bendrosios sąlygos).

3. Čiužinių užvalkalai savo sudėtyje turi iki 10% lino – jame nesiveisia dulkių erkutės bei pasižymi antibakterinėmis savybėmis.

Bandykite čiužinį 30 naktų

1. Išbandykite čiužinį per 30 naktų. Jei čiužinys Jums nepatiks, bus nepatogus – per kietas ar per minkštas, pakeisime jį kitu.

2. Išsirinktą čiužinį pakeisime, jeigu:

    2.1. pirkėjas išreikš norą keisti čiužinį raštu toje prekybos vietoje, kurioje įsigijo pirmąjį čiužinį;

    2.2. čiužinio apsauginis/higieninis užvalkalas ir plomba bus nepažeisti ar kitaip nesugadinti;

    2.3. keičiamas gaminys atitiks higienos reikalavimus, bus švarus;

    2.4. pirkėjas turės pirkimo dokumentus ir pasirašytą garantiją;

    2.5. keičiamas čiužinys bus grąžinamas originalioje pakuotėje.

3. Jei keičiamas čiužinys brangesnis, kainų skirtumą sumoka pirkėjas

4. Keisdamas čiužinį, pirkėjas sumoka higieninio užvalkalo keitimo ir perpakavimo išlaidas – 15€ (penkiolika € 00 ct).

5. Transporto išlaidas keičiant čiužinį sumoka pirkėjas.

6. Keisti čiužinį į naują galima tik vieną kartą.

7. Paslauga galioja tik standartinių dydžių čiužiniams.

Šios rekomendacijos bei bendrosios garantinio sąlygos taikomos visiems Trispalvės kolekcijos čiužiniams