8.1. Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis šios sutarties bei LR Civilinio kodekso 6.362 straipsniu “Daiktų keitimas ir grąžinimas” ir LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu “Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties” taisyklėmis (toliau - “Grąžinimo taisyklės”). Užsakant prekes internetinėje parduotuvėje www.lonas.lt, Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su Grąžinimo taisyklėmis ir su jomis sutinka.

8.2. Lonas nekeičia ir nepriima grąžinamų naudotų ir išpakuotų kokybiškų prekių, taip pat kokybiškų prekių, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba vienareikšmiškai buvo gaminta pritaikant jas individualiems kliento poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.).

8.3. Klientas turi teisę grąžinti nenaudotą ir neišpakuotą kokybišką prekę, išskyrus prekę, kuri buvo pagaminta pagal kliento pateiktas specifikacijas arba vienareikšmiškai buvo gaminta pritaikant ją individualiems kliento poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.), per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo jos pristatymo dienos. Grąžinama kokybiška prekė turi būti nenaudota ir neišpakuota.

8.3.1. Klientui grąžinant nenaudotas ir neišpakuotas kokybiškas prekes, išskyrus prekes, pagamintas pagal kliento pateiktas specifikacijas arba vienareikšmiškai gamintas pritaikant jas individualiems kliento poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t., pinigai už suteiktas papildomas paslaugas negrąžinami (pavyzdžiui, seno čiužinio išvežimas, pakartotinio pristatymo mokestis, grynųjų pinigų administravimo mokestis atsiskaitant pristatymo metu ir t.t.).

8.3.2. Grąžinamas kokybiškas daiktas privalo būti nenaudotas, neišpakuotas ir pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas, pažeistas įpakavimas, Lonas ar Lono atstovas gali nepriimti daikto grąžinimui.

8.3.3. Grąžindamas kokybišką prekę, Klientas sutinka, kad grąžinta prekė dar kartą būtų įvertinama Lono atstovų. Įvertinus ir nustačius, kad grąžinama kokybiška prekė atitinka šiose Grąžinimo taisyklėse keliamus reikalavimus, pinigai grąžinami per keturiolika (14) darbo dienų nuo prekės paėmimo ar pristatymo į bet kurią prekybos vietą dienos. Prekei neatitikus šiose Grąžinimo taisyklėse keliamų reikalavimų, prekė yra grąžinama Klientui atgal. Lonas nedelsiant turi susisiekti su Klientu jo nurodytais kontaktais dėl prekės perdavimo būdo Klientui. Jei grąžinama prekė neatitinka šiose Grąžinimo taisyklėse keliamų reikalavimų, o Klientas atsisako priimti grąžinamą prekę arba prekės nepavyksta grąžinti Klientui dėl nuo Lono nepriklausančių priežasčių, Lonas saugo prekę ne ilgiau nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo paskutinio Lono susisiekimo su Klientu dėl prekės perdavimo būdo dienos.

8.3.4. Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta, neištepta, atitinkanti prekinę išvaizdą. Pakuotė turi būti nepažeista.

8.4. Grąžinama prekė turi neprieštarauti šios sutarties 3.3. daliai, t.y., prekė nebuvo gaminta pagal kliento pateiktas specifikacijas arba vienareikšmiškai nebuvo gaminta pritaikant ją individualiems kliento poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.).

8.5. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Lonas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai analogiškos prekės nėra, „Lonas“ įsipareigoja grąžinti Klientui už prekę sumokėtus pinigus.

8.6. Trispalvės čiužinių kolekcijos (Tyla®, Tyla® Plius, Harmonija®, Harmonija® Plius, Mūza®, Mūza® Plius) čiužiniams yra taikomas bandomasis 30 dienų laikotarpis, kurio metu galima įsigytą kokybišką čiužinį pakeisti į bet kurį kitą Trispalvės kolekcijos čiužinį vieną kartą. Keitimas negalimas pagal individualų užsakymą pagamintiems nestandartinių išmatavimų čiužiniams, pagal pateiktas kitas nestandartines specifikacijas (užvalkalas, spalva ir t.t.), kai yra pažeistas apsauginis / higieninis čiužinio audinys ir / arba plomba. Standartinių išmatavimų čiužinius ir jų užvalkalus galima rasti

8.7. Prekių keitimas ir/ar grąžinimas vyksta tik Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kur prekiaujama Lono gaminiais. Siuntimo išlaidas į/iš kitų šalių apmoka Klientas. 

Pastaba:

* Atkreipiame dėmesį, kad LONO gaminiai (pavyzdžiui, čiužiniai, antčiužiniai, pagalvės) yra higienos prekės. Esant pažeistai polietileno pakuotei, keitimas ir/ar grąžinimas negalimas (galioja čiužiniams be apsauginio / higieninio užvalkalo).

** Naujas čiužinys ar baldai, kaip ir visi nauji daiktai (pvz. batai), turi specifinį kvapą, kuris atsiranda naudojant naujas žaliavas, tokias kaip: poliuretanas, lateksas, audiniai ir t.t.. Tai yra nekenksminga žmogaus sveikatai ir ilgainiui išnyksta.