Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Kada verta rinktis antčiužinį?

Svarstote, kaip galėtumėt pagerinti savo miegą? Nusipirkote čiužinį, bet pamiegoję keletą naktų supratote, kad jis per minkštas arba per kietas? Viską gali pataisyti kokybiškas ir tinkamas antčiužinis. Yra daugybė priežasčių, kodėl verta rinktis antčiužinius ir tik jūs patys greičiausiai galite nustatyti tą tikrąją priežastį, tačiau pažvelkime, kada yra tinkamiausias metas rinktis naują antčiužinį ir kaip susigrąžinti reikiamą komfortą ir išsvajotą poilsį…

LONAS - Antčiužiniai

Prasto miego priežastis gali būti lengvai pašalinta

Dažnai yra pastebima, kad žmogus ne visada yra linkęs tinkamai ir racionaliai įvertinti aplinkybes, susijusias su miego kokybe. Dažnas iš mūsų pajutęs prasto miego pasekmes kreipiasi pas įvairius miego specialistus, skuba atlikti brangias miego sutrikimų diagnostikos procedūras, pradeda vartoti vaistus, kreipiasi pas šeimos gydytojus. Tačiau mažai kas geba pastebėti, kad problema slypi visai čia pat, po mumis.

Daug metų miegant ant to pačio čiužinio ar sofos yra prarandamos miego pagrindo atraminės savybės, kurios yra esminės užtikrinant gerą poilsį. Miegant tose pačiose mums įprastose pozicijose, yra spaudžiami tie patys atraminiai taškai, kurie susidėvi daug greičiau nei kitos vietos. Dėl šio principo čiužinyje arba sofoje-lovoje atsiranda įdubos ir nelygumai, įvyksta miego pagrindo deformacija. Visa problema, kad šis procesas vyksta pakankamai lėtai, t. y. mums nepastebint ir mūsų kūnui spėjant prisitaikyti prie su laiku besideformuojančio paviršiaus. Viso to pasekoje įprantame miegoti ant nelygaus, išgulėto lovos pagrindo to net nepastebėdami, o prarastą atramą pradeda kompensuoti mūsų raumenys, sąnariai ir stuburas.

LONAS - Antčiužiniai

Antčiužiniai yra skirti ne vien tik tam, kad suteiktų tinkamą atramą kūnui miego metu. Kokybiški ir geri antčiužiniai pasitarnaus ir kitose miego srityse. Žemiau pateikiame tris požymius bylojančius, kad jums reikia naujo antčiužinio.

Nugaros skausmai

Jei pastebėjote, kad dėl neaiškių priežasčių pradėjo mausti nugarą, skausmai tampa vis dažnesni ir jaučiami atsikėlus ryte, tai ženklas, kad jūsų čiužinys arba sofa-lova nebeatlieka atraminių funkcijų ir yra nebetinkami miegui. Išgulėti čiužiniai nesuteikia pakankamai spaudimo, todėl stuburo kaulas miego metu iškrypsta ir tampa netiesus. Kietesnis antčiužinis suformuos reikiamą kūno atramą ir grąžins jūsų senam miego guoliui prarastas atramines savybes.

Seno lovos pagrindo nelygumai

Nelygumai jūsų seno lovos pagrindo paviršiuje taip pat yra susidėvėjimo ženklas. Tiek čiužinio, tiek medžiaginės sofos paviršius bėgant laikui raukšlėjasi, susibanguoja, o tai gali atsirasti ir dėl vidinių medžiagų deformacijos. Paprastai sofos-lovos arba čiužinio viduje atsiradus įdubimui, viršutinis sluoksnis netenka palaikymo, todėl susiraukšlėja. Tam, kad nereiktų pasenusio čiužinio ar sofos-lovos keisti, nedelsiant įsigykite antčiužinį, kuris sėkmingai užpildys atsiradusius nelygumus ir grąžins įprastą miego pagrindo formą.

Prasta savijauta

Išmiegoję net ir pakankamą skaičių valandų jaučiate nuovargį? Greičiausiai kaltininkas yra jūsų senas, išgulėtas čiužinys arba sukrypusi sofa-lova. Jei pastebite, kad net ir kelių savaičių laikotarpyje nesugebate tinkamai išsimiegoti ir pailsėti, rimtai apsvarstykite naujo antčiužinio įsigijimą.

LONAS - Antčiužiniai

Šis technologijų išvystytas priedas prie čiužinio gali paversti jūsų miegą vėl giliu ir ramiu. Tiesiog išsirinkite tinkamą antčiužinio dydį, storį bei kietumą ir pasitikite žvalų, energingą ir prasmingą rytojų!

LONAS ANTČIUŽINIAI

Antčiužinis MEMOSPACE 7 Antčiužinis MEMOSPACE 5 Antčiužinis LONO-TEC II Antčiužinis LONO-TEC I