2012-10-15 Modelių darbas naujojoje „Lono“ reklamoje patikėtas avims

Žemiau pateikiamas visas portale lrytas.lt pasirodęs straipsnis, supažindinantis su naujosios „Lono“ reklamos „Saldžių sapnų“ kūrimo užkulisiais.

„Sukūrę reklaminį „Lono“ siužetą, kuriame vaidina avys, pamanėme, kad reikėjo kurti du siužetus.

Vienas būtų toks, koks ir yra dabar - pristatantis „Loną“, o kitas – istorija apie šios reklamos kūrimą.

Greičiausiai populiaresnis būtų būtent antrasis“, - juokavo lietuviškų čiužinių gamintojos bendrovės „Lonas“ generalinis direktorius Kazimieras  Jakutis.

Naujoje reklamoje čiužinius pristatanti bendrovė „Lonas“ pasirinko netradicinį sprendimą – modeliais „įdarbino“ avis.

Reklamos idėją bendrovei pasiūlė viena reklamos agentūra, o prie projekto dirbo Alberto Berton Giacchetti - italas reklamos specialistas.

„Pirminis sumanymas buvo paprastesnis – kadangi negalėdamas užmigti žmogus skaičiuoja avis, todėl jos ir buvo pasirinktos.

Svarstėme kurti „kompiuterines avis“, tačiau tai pasirodė gana brangu. Tada gimė idėja filmuoti tikras avis“, - pasakojo įmonės „Lonas“ pardavimų vadovas Domas Jakutis.

Pasidomėję keliuose avininkystės ūkiuose, reklamos specialistai atrado ir būsimus modelius. Avys buvo renkamos ir pagal jų išvaizdą – kad nebūtų nei per didelės, nei per mažos, ne per daug garbanotos.

Iš ūkio Molėtų rajone į Vilnių atvežtos būsimos aktorės buvo išmaudytos, sušukuotos ir pakirptos.

Tada atvykęs veterinarijos specialistas avis-aktores užmigdė. Anot veterinaro, avis galima migdyti tik keturioms valandoms, vadinasi, per tą laiką turėjo būti sukurtas ir vaizdo klipas, ir surengta fotosesija.

Reklamos agentūra parinko ir aktorių – greta viduryje lovos miegančio vyro buvo paguldytos dvi miegančios avys. Nors jos buvo paruoštos trys, tačiau, anot D.Jakučio, visos trys į lovą netilpo: „Užteko dviejų“.

Avys miegojo ant vieno iš prabangiausių „Lono“ gaminamų čiužinių.

„Vėliau čiužinio apvalkalą teko išmesti, nes užmigdžius avis atsipalaidavo ne tik jų raumenys, tačiau ir kiti vidaus organai“, - juokavo D.Jakutis.

Anot D.Jakučio, gyvūnų teisių gynėjai neturėtų nerimauti – avys buvo įdarbintos ir užmigdytos prižiūrint ir konsultuojant veterinarui.

Nauja reklamine kampanija bendrovė „Lonas“ pristato pernai kartu su dizaineriu Nauriu Kalinausku sukurtą pirmąją lietuviškų čiužinių kolekciją. Už šią kolekcija įmonė apdovanota „Gero dizaino“ diplomu.

„Tyla“, „Harmonija“ ir „Mūza“ – negirgždantys spyruokliniai, prisitaikantys prie kūno viskoelastiniai ir prabangieji lateksiniai čiužiniai.

Čiužinių drabužis pagamintas iš medvilnės ir bambuko pluošto audinio. Lietuviškus čiužinius gamintojai vadina draugiškais žmogui ir aplinkai – jų gamybai naudotos natūralios, saugios ir sertifikuotos medžiagos.