2013-04-05 Pasibaigė II-asis „Lono“ „Miego pardavėjų akademijos“ mokymų turas

„Čiužinių gamintoja Jonavos bendrovė „Lonas” savo darbuotojus pakvietė į miego pardavėjų akademiją ir mokė, kaip geriausia parduoti čiužinius.

Pernai kolekcinius lietuviškus čiužinius „Tyla”, „Harmonija” ir „Mūza” pirkėjams pristačiusios bendrovės „Lonas” pardavimų vadovas Domas Jakutis įsitikinęs, kad tokie mokymai siekiant plėtoti verslą – būtini.

„Nėra sunku parduoti pigiausią produktą arba tą, kuriam galioja viena ar kita akcija. Tačiau mūsų tikslas – išmokyti pardavėjus parduoti ne tik produktus, kurie yra patraukliomis kainomis, tačiau ir ne „akcijinius”, aukštesnės kokybės produktus. Kitaip tariant, parduoti ne tik daiktą, tačiau ir jo naudą, tam tikrą pridėtinę vertę”, - aiškino D.Jakutis.”