Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Su tarptautine miego diena!

Kovo 21-ąją - tarptautinę miego dieną - kviečiame prisiminti įdomiausius faktus apie miegą:

1. Žmogus gali miegoti vidutiniškai trimis valandomis mažiau negu kai kurie primatai, pavyzdžiui, šimpanzės, beždžionės ir voverės - visi šie gyvūnai turi miegoti 10 valandų.

2. Manoma, kad moterims reikia bent valanda ilgesnio miego, negu vyrams. Miego trūkumu taip pat aiškinamas didesnis moterų polinkis į depresiją.

3. Nemiegant daugiau kaip septyniolika valandų iš eilės žmogaus našumas sumažėja ir tai atitinka 0,05 promilės alkoholio kiekį kraujyje.

4. Triukšmas miego metu, ypač pirmosiomis ir paskutiniosiomis valandomis, yra pavojingas žmogaus imuninei sistemai, net jegu jis ir nepabunda.

5. „Natūralus žadintuvas“, kuris leidžia kai kuriems žmonėms atsikelti būtent tada, kada jie to nori, suveikia dėl streso hormono - adrenocorticotropino sprogimo.

6. Ilgiausio miego rekordas - 18 dienų, 21 valanda ir 40 minučių.

7. Suprasti ar žmogus miega be medicininės apžiūros sunku. Žmonės gali snausti atmerktomis akimis ir netgi patys to nesuvokdami.

8. Jeigu vakare Jūs užmiegate greičiau negu per 5 mintues, vadinasi Jūs labai išsekę. Normalus žmogaus užmigimo laikotarpis yra 10 - 15 min, tai reiškia, kad Jūs esate pakankamai pavargę, bet šiuo atveju net pabudę ryte ir dieną jausitės mažiau pavargę ir apsimiegoję, negu užmigę per 5 minutes.

9. Gimus kūdikiui, tėvai jau per pirmuosius metus praranda nuo 450 iki 700 valandų miego.

10. Tam tikros rūšies judesiai greitosios miego fazės metu atitinka konkrečius judesius sapnuose. Tai įrodo, jog iš dalies sapnavimas yra tas pats, kas filmo žiūrėjimas.

Taigi, miegokite, miegokite ir darkart miegokite! Svarbiausia - pakankamai, sveikai ir patogiai! Saldžių Jums sapnų!