Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Pasibaigė II-asis LONO „Miego pardavėjų akademijos“ mokymų turas

Čiužinių gamintoja Jonavos bendrovė LONAS savo darbuotojus pakvietė į miego pardavėjų akademiją ir mokė, kaip išrinkti tinkamiausią čiužinį būsimam pirkėjui.

Pernai kolekcinius lietuviškus čiužinius „Tyla”, „Harmonija” ir „Mūza” pirkėjams pristačiusios bendrovės „Lonas” pardavimų vadovas Domas Jakutis įsitikinęs, kad tokie mokymai siekiant plėtoti verslą – būtini.

„Nėra sunku parduoti pigiausią produktą arba tą, kuriam galioja viena ar kita akcija. Tačiau mūsų tikslas – išmokyti pardavėjus parduoti ne tik produktus, kurie yra patraukliomis kainomis, tačiau ir ne „akcijinius”, aukštesnės kokybės produktus. Kitaip tariant, parduoti ne tik daiktą, tačiau ir jo naudą, tam tikrą pridėtinę vertę”, - aiškino D.Jakutis.”