LRytas.lt apie mus

Naujienų portale lrytas.lt paskelbtame straipsnyje „Užsakovai ieško žinomų veidų“ teigiama, kad žinomas veidas reklamoje turi abipusę naudą - siūloma preke ar paslauga susidomi daugiau potencialių pirkėjų, keliamas įmonės prestižas, žinoma, daug laimi ir reklamose pasirodančios žvaigždės.

„Tačiau kviesdami reklamos veidus įmonių vadovai ilgai suka galvą ir būna išrankūs. Įmonė „Lonas”, savo naujai čiužinių kolekcijai pasirinkusi dainininkus Ericą ir Jurgį, vertino ne tik jų atliekamą muziką, bet ir tai, kad jie – tvirta šeima.“

„Norėjome, kad mūsų produkciją reklamuotų ne šiaip žinomi žmonės, bet tie, kurie yra sukūrę darnią, tradicinę ir gražią šeimą.“ Be to, netgi šių atlikėjų muzikinis projektas buvo pavadintas muzika iš miegamojo. „Tad viskas labai gražiai derėjo”, – aiškino K.Jakutis.

Paprastai tokių reklaminių kampanijų sumos neįvardijamos, tačiau kaip teigė „Lietuvos ryto” kalbintas J. Didžiulis, - „jei dalyvaudami reklamos kampanijoje mes didiname prekių pardavimą, suprantama, jog norime iš to ir patys užsidirbti.”

J.Stacevičiaus nuotr.