Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Lietuviškų čiužinių gamintojo LONO apyvarta auga

Šių metų pirmąjį pusmetį bendrovės „Lonas“ apyvarta siekė beveik 3,7 mln. litų, pernai tuo pačiu laiku – 3,1 mln. litų.

Sparčiausiai augo apyvarta specializuotose „Lono“ parduotuvėse – net 23 proc. Šių metų pirmąjį pusmetį ji siekė daugiau nei 1,6 mln. litų (pernai tuo pačiu laiku – 1,3 mln. litų). Pasak Kazimiero Jakučio, bendrovės „Lonas“ generalinio direktoriaus, teigiamiems apyvartos pokyčiams daugiausiai įtakos turėjo naujos prabangios čiužinių kolekcijos sukūrimas ir pristatymas.

"Čiužinių kolekcijos, kurią sukurti padėjo dizaineris Nauris Kalinauskas, pardavimai viršijo mūsų lūkesčius. Pirkėjui pasiūlėme lietuviškus čiužinius. Šie čiužiniai labiau orientuoti į didesnes pajamas gaunantį pirkėją. Tai pasiteisino – yra žmonių, kurie nori brangesnių ir gerų prekių. Padarėme tai, ko iki šiol nebuvo padaręs nė vienas čiužinių gamintojas. Ne tik sukūrėme lietuviškų čiužinių kolekciją, bet ir parinkome spalvas, tautinius motyvus primenančius audinius. Tai – svarbu,  nes žmogus daiktą perka akimis ir prisilietimas”, - sakė K.Jakutis.

Be minimų naujai sukurtų kavos, pieno ir kakavos spalvų lietuviškų čiužinių „TYLA”, „HARMONIJA”, „MŪZA” linijos „Lonas” pirkėjams siūlo ir  jau įprastus „klasikinės linijos” čiužinius.