Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Gero miego gidas

Gero miego gidas – tai jūsų galimybė žingsnis po žingsnio pagerinti savo miego kokybę per 5 savaites. Jis skirtas būtent tau:

  • jei dirbi naktinėje pamainoje,
  • jei sportuoji, prižiūri mitybą ir nori didesnio progreso,
  • jei vartoji vitaminą D,
  • jei tavo gyvenime didžiąją dalį užima STT - stresas, tempas ir technologijos,
  • jei susiduri su nemiga ir svarstai apie vaistų vartojimą geresniam miegui.

Jūs gausite 30+ praktikoje patikrintų patarimų. Išbandykite bent kelis ir pajuskite pokytį savo gyvenime dėl padidėjusios energijos kiekio, geresnės nuotaikos, produktyvumo bei proto aštrumo.

Visi šie patarimai yra išbandyti praktikoje. 200 naktų eksperimento metu ištestuota daugiau nei 50 skirtingų moksliniuose straipsniuose aprašytų miego “pagalbininkų” – nuo kivio valgymo prieš miegą iki krioterapijos. Atrinkti geriausi bei universaliausi elementai, kurie padeda miegoti geriau. Skaitykite, bandykite ir pajusite, kad geriau miegoti galite ir Jūs. Gero miego gidas - teorija, patikrinta praktikoje - trumpai, lengvai ir aiškiai.

Registruokitės jau dabar ir per 5 savaites gaukite gero miego patarimų tiesiai į savo el. pašto dėžutę!

Atsisiųskite ištrauką ir pamatykite, kas Jūsų laukia Gero miego gide:

Kaip naudotis Gero miego gidu? >

Mėlyna šviesa = šiuolaikinis cukrus. Ar 5G kenkia miegui? >