Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku

Geras ir kokybiškas miegas – kodėl tai svarbu?

LONAS - Gero miego klubas

Visi puikiai žinome, kad kokybiškas miegas užtikrina gerą mūsų savijautą, nuotaiką bei darbingumą. Ir vis dėlto, labai dažnai dėl įtempto gyvenimo ritmo jį nustumiame į šalį. Gerą miego rėžimą iškeisdami į viršvalandžius darbe ar pramogas su draugais, pamirštame, kad be jo mūsų organizmas gali susidurti su rimtomis fizinėmis ar net psichologinėmis problemomis.

Gero miego klubas - Geras ir kokybiškas miegas

Kodėl gerai išsimiegoti yra svarbu?

Kokybiškas miegas užtikrina:

Gero miego klubas - Geras ir kokybiškas miegas

Kokybiškas miegas – kas tai?

Vieną dieną išmiegoję 7 valandas galime jaustis žvalūs ir energingi, o kitą – mieguisti ir pasyvūs. Tad, kaip užtikrinti miego kokybę?

Miego kokybę lemia keli paprasti faktoriai. Pirma, jei užmiegate per mažiau nei 30 minučių. Antra, jei nakties metu prabundate ne daugiau nei vieną kartą. Trečia, jei prabudus nekyla sunkumų užmigti vėl. Tokį miegą galima vadinti kokybišku.

Kaip miegą paversti kokybišku?

Pirma, norint miegoti GERAI, svarbu rėžimas. Tik keliantis ir einant miegoti tuo pačiu metu kasdien, miegas taps efektyvus ir kokybiškas. Dėl šios priežasties, sunkios darbo savaitės metu prarasto miego nebandykite kompensuoti savaitgalį vartydamiesi lovoje iki vidurdienio. Taip išbalansuosite savo organizmą, o sekmadienio vakarą nepavyks anksti užmigti. Atitinkamai, pirmadienį jausitės nepailsėję, stokosite jėgų ir koncentracijos.

Antras svarbus aspektas – aplinka, kurioje miegame. Kambaryje neturėtų būti nei per šalta, nei per karšta. Ideali kambario temperatūra miegui yra 16–18 laipsnių. Atkreipkite dėmesį ir į čiužinį, ant kurio miegate. Siekiant kokybiško miego čiužinys neturėtų būti per plonas. Optimalus čiužinio storis – 17-19 cm.

Gero miego klubas - Geras ir kokybiškas miegas

Problemas palikite už miegamojo durų

Galiausiai, nepamirškime pasakymo – visas problemas reikia palikti už miegamojo durų. Po visų dienos darbų mūsų smegenys būna įsitempusios. Neatsipalaidavus ir nuolat galvojant apie biure laukiančius darbus, užmigti bus gerokai sunkiau. Prieš miegą pagulėkite šiltoje vonioje, paskaitykite knygą ar paklausykite ramios muzikos. Taip pat, prisiminkite, kad likus pusvalandžiui iki miego nerekomenduojama naudotis kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu. Šių prietaisų skleidžiama mėlynoji šviesa trikdo normalų mūsų miego ciklą.

Daugiau skaitykite Facebook grupėje: GERO MIEGO KLUBAS