3.1. Klientas turi teisę pirkti prekes parduotuvėje šių taisyklių ir parduotuvės nustatyta tvarka.

3.2. Per dvi savaites Klientas, nenurodydamas priežasčių, gali atšaukti savo užsakymą rašytine forma (pvz., laišku, elektroniniu paštu nurodytu kontaktiniu el. pašto adresu) arba grąžindamas gautas prekes, net ir tuo atveju, jei užsakymą pateikė kaip juridinis asmuo (įmonių užsakymai). Terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės gavimo dienos ir skaičiuojamas iki raštiško Kliento atsisakymo gavimo. Kad šis atsisakymas teisiškai galiotų, užtenka tik laiku išsiųsti atsisakymą arba grąžinti prekes. Užsakymo atšaukimą Klientas turi adresuoti: el.prekyba@lonas.lt.

3.3. Užsakymo atšaukimo teisė negalioja:

3.3.1. prekėms, kurios buvo pagamintos pagal Kliento pateiktas specifikacijas arba vienareikšmiškai buvo gaminamos pritaikant jas individualiems Kliento poreikiams (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.);

3.3.2. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

3.4. Atsisakant priimti prekes, kurios atitinka 3.3 dalies punktus, sumokėti už prekes pinigai negrąžinami.

3.5. Už prekes sumokėti pinigai grąžinami per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo užsakymo atšaukimo dienos.

3.6. Klientas įsipareigoja priimti užsakytas prekes per 60 d. nuo užsakymo pateikimo dienos. Kitu atveju - pardavėjas turi teisę panaikinti užsakymą be įspėjimo.