Siekiant pagerinti Jūsų naršymo patirtį svetainėje naudojami slapukai. Visus slapukus savo naršyklėje galite bet kada ištrinti. Daugiau informacijos rasite „Lonas“ privatumo politikoje. Sutinku
Home
Kontaktai
Akcijos
KOMFORTO MEISTRAI
Privatumo politika

Bendrosios nuostatos

UAB „Lonas“, adresas Ukmergės g. 18 Jonava, įmonės kodas 156871188., tel. +370 349 526 81, el. p. info@lonas.lt (toliau – Bendrovė) yra įsipareigojusi saugoti ir gerbti Jūsų privatumą. Prašome įdėmiai perskaityti, kad suprastumėte, kodėl ir kaip renkame Jūsų duomenis, taip pat kaip juos naudosime.

Privatumo politikos turinys:

I. Kokius Jūsų asmens duomenis ir kokiu tikslu naudojame;

II. Kokius asmens duomenis atskleidžiame trečiosioms šalims;

III. Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis;

IV. Rinkodaros pranešimai;

V. Jūsų teisės;

VI. Kaip naudojame slapukus;

VII. Kita svarbi informacija apie asmens duomenų naudojimą;

VIII. Jūsų privatumo apsaugos nuostatų pakeitimai;

IX. Kaip su mumis susisiekti.

 

I. Kokius Jūsų asmens duomenis ir kokiais tikslais tvarkome

1. Jūsų asmens duomenis tvarkome turėdami Jūsų sutikimą ir teisėtą interesą dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslo – sudaryti ir tinkamai įvykdyti su Jumis sudarytą sutartį.

2. Mes siekiame užtikrinti sklandų paslaugų teikimą Jums, kokybišką aptarnavimą ir geriausią Jūsų patirtį mūsų Bendrovėje, todėl šio teisėto intereso tikslu tvarkome Jūsų asmens duomenis. Jūs turite teisę bet kada nesutikti dėl tokio duomenų tvarkymo kreipdamiesi į mus elektroniniu paštu info@lonas.lt. Gavę Jūsų nesutikimą, duomenis nustosime tvarkyti nedelsiant, bet galime užtrukti iki 10 dienų.

Teisėto intereso pagrindu tvarkome Jūsų techninio pobūdžio duomenis nurodytus žemiau.

2. Tvarkome šių rūšių asmens duomenis:

  •    JŪSŲ KOMUNIKAVIMO DUOMENYS:
  1.        Jūsų vardas, pavardė, adresas, elektrinio pašto adresas, telefono numeris:

a. pristatydami Jūsų įsigytas prekes interneto parduotuvėje www.lonas.lt Jūsų nurodytu mokėtojo ir pristatymo adresu;

b. siųsdami Jums informaciją apie mūsų naujus produktus ir paslaugas;

c. siekdami sužinoti Jūsų tikrąjį amžių, kadangi mūsų interneto svetainėje teikiamos paslaugos skirtos tik vyresniems nei 16 metų asmenims.

 

  1.        Jūsų pirkimo ir veiksmų istoriją, kurią sudaro Jūsų pirkiniai, Jūsų krepšelyje išsaugotos prekės ir Jūsų veiksmai naudojantis el. paštu, interneto svetaine:

a. parduodami Jums prekes;

b. teikdami paslaugas ir pagalbą, taip pat tvarkydami pinigų grąžinimo klausimus;

c. siųsdami personalizuotus el. laiškus.

 

  1.        Jūsų rinkodaros duomenys: Jūsų sutikimai gauti mūsų pasiūlymus, naujienlaiškius, Jūsų elektroninio pašto adresas, kuriuo užsakote mūsų naujienlaiškį apie prekių naujienas ir pasiūlymus.[T1] 

Šiuos duomenis saugome 2 metus.

 

  • DUOMENYS APIE SANDORĮ:
  1.        Jūsų mokėjimo informaciją:

a. priimdami ir grąžindami pinigus, siekiant įvykdyti savo sutartinius įsipareigojimus Jums;

b. dėl sukčiavimo prevencijos ir nustatymo, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui ir nustatyti sukčiavimo atvejus.

Šiuos duomenis saugome 10 metų.

 

  • TECHNINIAI DUOMENYS:

Mes kaupiame, analizuojame ir perduodame Jūsų duomenis, siekdami užtikrinti sklandų paslaugų teikimą Jums, kokybišką aptarnavimą ir geriausią Jūsų patirtį mūsų įmonėje. Mes tvarkome techninius Jūsų duomenis, gautus iš analitinių paslaugų teikėjų – tokių kaip Google, Facebook.

Rinkdami duomenis per „Google Analytics“ įrankius tvarkome statistinę informaciją apie mūsų interneto svetainės lankomumą, Jūsų naudojamą naršyklę, kompiuterį, apsilankymus, praleistą laiką mūsų svetainėje, kiek kartų apsilankėte mūsų svetainėje, iš kokios svetainės atėjote į mūsų svetainę, kokia paieška atvedė Jus į mūsų svetainę.

Šiuos duomenis saugojame iki 2 metų.

 

II. Kokius asmens duomenis atskleidžiame tretiesiems asmenims

Bendrovė įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus:

  1.        jei yra Pirkėjo sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
  2.        vykdant užsakymą ar teikiant kitas paslaugas – Bendrovės partneriams, teikiantiems prekių pristatymo ar kitas Pirkėjo užsisakytas paslaugas;
  3.        kitoms grupės įmonėms, jeigu duomenys būtini siekiant susijusių tikslų;
  4.        teisėsaugos institucijoms pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytą tvarką;
  5.        jeigu būtina užkirsti kelią teisės aktų pažeidimams arba būtina juos tirti.

 

 

III. Kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis

Jūsų asmens duomenis saugosime tik tiek, kiek tai yra būtina sutartinėms prievolėms arba įstatyminiams reikalavimams įvykdyti. Jūsų asmens duomenys, kurie tvarkomi Jums sutikus su tokiu asmens duomenų tvarkymu yra tvarkomi ir saugomi iki Jūsų sutikimo atšaukimo dienos.

IV. Rinkodaros pranešimai

Jums siunčiame rinkodaros pranešimus tik turėdami Jūsų sutikimą dėl duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslais. Jums sutikus, el. paštu Jums siųsime tiesioginės rinkodaros pranešimus, kad sužinotumėte mūsų naujienas bei skelbiamas akcijas ir galėtumėte susipažinti su naujais mūsų produktais. Visi rinkodaros pranešimų prenumeratoriai gali bet kuriuo metu atsisakyti rinkodaros pranešimų, siunčiamų iš UAB „Lonas“ ar www.lonas.lt.

Tai galite padaryti:

bet kuriame el. laiške spustelėję prenumeratos atšaukimo nuorodą arba susisiekę elektroniniu paštu su mūsų klientų aptarnavimo centru info@lonas.lt Jums atšaukus prenumeratą, mes atnaujinsime Jūsų profilį, kad rinkodaros pranešimai Jums nebebūtų siunčiami. Prašome atkreipti dėmesį, jog mūsų sistemų atnaujinimas gali užtrukti kelias dienas. Taigi kurį laiką, kol Jūsų užklausa bus vykdoma, Jūs dar galite ir toliau gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus.

 

V. Jūsų teisės

Jūs kaip asmens duomenų subjektas turite šias teises:

  1.          Teisę susipažinti su savo asmens duomenimis. Jūs turite teisę gauti iš mūsų patvirtinimą, ar tvarkome su Jumis susijusius asmens duomenis. Mums tvarkant Jūsų asmens duomenis, Jūs turite teisę susipažinti su tvarkomais asmens duomenimis kartu su tam tikra papildoma informacija. Ši papildoma informacija apima asmens duomenų tvarkymo tikslus, asmens duomenų kategorijas ir asmens duomenų gavėjus. Mes Jums pateiksime Jūsų asmens duomenų kopiją, jei nebus pažeistos kitų asmenų teisės ir laisvės.
  2.        Teisę reikalauti ištaisyti asmens duomenis. Jūs turite teisę patikslinti visus netikslius savo asmens duomenis ir, atsižvelgiant į tvarkymo tikslus, papildyti visus neišsamius savo asmens duomenis.
  3.        Teisę prašyti, kad būtų ištrinti Jūsų asmens duomenys. Šia teise galite pasinaudoti, kai: (i) asmens duomenų nebereikia, kad būtų pasiekti tikslai, kuriems jie buvo renkami ar kitaip tvarkomi; (ii) atšaukiate savo sutikimą ir nėra kito teisinio pagrindo tvarkyti duomenis; (iii) nesutinkate, kad asmens duomenys būtų tvarkomi pagal taikomuose duomenų apsaugos teisės aktuose numatytas taisykles; (iv) asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais arba (v) asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai. Tiesa, atkreipiame dėmesį, kad tam tikrais atvejais šia teise pasinaudoti negalėsite dėl taikomų išimčių. Šios išimtys apima atvejus, kai tvarkyti asmens duomenis yra būtina siekiant: (i) pasinaudoti saviraiškos ir informacijos laisve; (ii) laikytis mums privalomų teisinių įsipareigojimų arba (iii) pareikšti, vykdyti arba ginti teisinius reikalavimus.
  4.        Teisę apriboti duomenų tvarkymą. Šia teise galima pasinaudoti tokiais atvejais: (i) Jums ginčijant asmens duomenų tikslumą; (ii) kai asmens duomenys tvarkomi neteisėtai, tačiau Jūs nenorite, kad jie būtų ištrinti; (iii) kai asmens duomenų nebereikia mūsų duomenų tvarkymo tikslais, tačiau Jūs jų prašote dėl teisinių reikalavimų pareiškimo, vykdymo ar gynimo, arba (iv) Jums nesutikus, kad jie būtų tvarkomi remiantis viešuoju arba teisėtu interesu, kol bus patikrintas Jūsų nesutikimo pagrindas. Apribojus asmens duomenų tvarkymą šiuo pagrindu, mes galime toliau saugoti Jūsų asmens duomenis, tačiau toliau jų netvarkysime, išskyrus: (i) su Jūsų sutikimu; (ii) dėl teisinių reikalavimų pareiškimo, vykdymo ir gynimo; (iii) siekdami apsaugoti kitų fizinių ar juridinių asmenų teises arba (iv) dėl svarbaus viešojo intereso.
  5.        Teisę nesutikti, kad mes tvarkytume Jūsų asmens duomenis dėl priežasčių, susijusių su Jūsų konkrečia situacija, tačiau tik tokiu mastu, kiek duomenis naudojame viešojo intereso tikslais arba dėl mūsų ar trečiosios šalies teisėtų interesų. Jums su tuo nesutikus, mes sustabdysime asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus atvejus, kai galime įrodyti, kad duomenys tvarkomi dėl įtikinamų teisėtų priežasčių, kurios yra viršesnės už Jūsų interesus, teises ir laisves, arba siekdami pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius reikalavimus.

6. Teisę nesutikti, kad Jūsų asmens duomenis tvarkytume tiesioginės rinkodaros tikslais (įskaitant profiliavimą tiesioginės rinkodaros tikslais). Jums su tuo nesutikus, mes sustabdysime Jūsų asmens duomenų tvarkymo veiksmus šiuo tikslu.

  1.        Teisę į asmens duomenų perkeliamumą. Tais atvejais, kai asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra (i) Jūsų sutikimas arba (ii) sutarties vykdymas ar veiksmai, atlikti Jūsų prašymu prieš sudarant sutartį.
  2.        Teisę gauti savo asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu. Tačiau šia teise negalėsite pasinaudoti tais atvejais, kai ji gali neigiamai paveikti kitų teises ir laisves.
  3.        Jei manote, kad tvarkydami Jūsų asmens duomenis pažeidžiame duomenų apsaugos teisės aktus, Jūs turite teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, kurios buveinės adresas A. Juozapavičiaus g. 6, LT-09310 Vilnius (www.ada.lt)
  4.   Jūs turite teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą leisti tvarkyti savo asmens duomenis. Sutikimo atšaukimas neturės įtakos duomenų tvarkymo teisėtumui iki atšaukimo.

VI. Kaip naudojame slapukus

Mūsų interneto svetainėje, kaip ir daugelyje kitų, taip pat naudojami slapukai. Tai mažos apimties duomenų failai, kurie padeda mums greičiau ir patikimiau pateikti turinį. Jums lankantis mūsų svetainėse ar jomis naudojantis, taip pat naudojantis mūsų paslaugomis, įrankiais ar pranešimų perdavimo kanalais, mes arba mūsų įgalioti paslaugų teikėjai galime naudoti slapukus, padedančius mums geriau, greičiau ir patikimiau Jus aptarnauti, taip pat reklamos tikslais.

Paprastai slapukuose nėra saugoma jokia informacija, kuri galėtų idenfitikuoti naudotojo tapatybę, tačiau Jūsų asmeninė informacija, kurią mes tvarkome, gali būti siejama su slapukų gauta ir saugoma informacija.

Trečiųjų šalių naudojami slapukai

Siekdami vykdyti tiesioginę rinkodarą, mes galime naudotis „Google Analytics“, „Facebook“ ar kitų socialinių tinklų teikiamomis rinkodaros ir/ar reklamos priemonėmis, kurios padeda mums analizuoti pirkėjų poreikius, remiantis slapukų surinkta informacija. Daugiau apie šių paslaugų teikėjų slapukų politiką galite sužinoti jų platformose.

VII. Kita svarbi informacija apie asmens duomenų naudojimą;

Vaikų asmens duomenys

Mūsų interneto svetainėje teikiamos paslaugos skirtos tik vyresniems nei 16 metų asmenims. Jei turėsime pagrįstų abejonių, kad tvarkome duomenis asmenų, kurie yra jaunesnio amžiaus nei nurodyta šioje dalyje, mes pašalinsime šių asmenų duomenis iš duomenų bazių. Jeigu jums kyla pagrįstų abejonių, kad galime tvarkyti jaunesnių nei 16 metų amžiaus asmenų duomenis, prašome nedelsiant mus apie tai informuoti elektroniniu paštu info@lonas.lt.

VIII. Jūsų privatumo apsaugos nuostatų pakeitimai

Mes periodiškai peržiūrime savo Privatumo Politiką, kad ji atspindėtų, kaip tvarkome Jūsų duomenis.

Atlikę reikšmingų pakeitimų, apie tai pranešime interneto svetainėje arba kitomis atitinkamomis susisiekimo priemonėmis, pavyzdžiui, elektroniniu paštu, kad Jūs galėtumėte peržiūrėti šiuos pakeitimus prieš toliau naudodamiesi mūsų interneto svetaine.

IX. Kaip su mumis susisiekti

Mes visuomet norime išgirsti savo klientų atsiliepimus.

Nedvejodami kreipkitės į mus, jei:

- turite kokių nors klausimų arba atsiliepimų apie Mūsų Privatumo Politiką;

- norite, kad mes nustotume naudoti Jūsų informaciją;

- norite pasinaudoti savo, kaip asmens duomenų subjekto, teisėmis arba pateikti skundą.

Jūs galite kreiptis į mus dėl asmens duomenų tvarkymo ir savo teisių įgyvendinimo klausimų elektroniniu paštu info@lonas.lt arba raštu siunčiant prašymus/skundus/atsiliepimus adresu UAB „Lonas“, Ukmergės g. 18, Jonava.

Trispalvės kolekcijos čiužinių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio sąlygos

Suteikiama garantija: 10 METŲ

Dėkojame ir džiaugiamės, kad išsirinkote LONO gaminį. Kad miegotumėte ramiai ir patogiai, parengėme Jums gaminių naudojimo rekomendacijas, kurių laikydamiesi galėsite ne tik ilgiau džiaugtis čiužiniu, bet ir pasinaudoti suteikiama garantija.

Jūs išsirinkote Trispalvės kolekcijos čiužinį

Pristatome jau daugelio vartotojų įvertintus bei pamėgtus Trispalvės kolekcijos čiužinius ,,Tyla”, ,,Harmonija” ir ,,Mūza”. Šiuose patobulintuose čiužiniuose pažangiausios technologijos ir sveika gyvensena susitinka su mūsų tautos paveldu bei tradicijomis. Natūralaus lino pluoštas ir atspalviai yra pagrindinis naujųjų čiužinių dizaino išskirtinumas. Kruopštus LONO meistrų rankų darbas, kokybiškos medžiagos ir ištobulinta čiužinių konstrukcija užtikrins aukščiausio lygio komfortą. Kiekvienam. Gero Jums poilsio!

Bendrosios sąlygos:

1. Garantija netaikoma:

    1.1. Jei pirkėjas nesilaikė gamintojo rekomendacijų ir gaminį naudojo netinkamai (žr. skiltį Gamintojo rekomendacijos).

    1.2. Jei gaminys buvo išardytas, taisytas, pažeista jo konstrukcija be gamintojo sutikimo.

    1.3. Jei pirkėjas garantinio kreipimosi metu nepateikia pirkimo čekio ir garantinio sertifikato.

    1.4. Jei čiužinys, kuris yra grąžinamas yra supakuotas netinkamai arba iš viso nėra supakuotas. Čiužinys turi būti supakuotas taip, kad transportavimo metu nesusiteptų.

    1.5. Dėl specifinio čiužiniams naudojamų medžiagų kvapo. Gaminio kvapas nėra gamybos brokas. Dauguma gaminių gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinamose patalpose jis dingsta  per 5–7 dienas.

2. Naudojant gaminį gali pasikeisti jo minkštumas. Tai atsiranda dėl fizinių medžiagų savybių. Iki 15% pasikeitęs minkštumas nėra gaminio brokas. Dalinis minkštumo padidėjimas yra leistinas ir tokiais atvejais gamintojas neprivalo pakeisti čiužinio.

3. Čiužiniui dėvintis didžiausią spaudimą patiriančios vietos gali įdubti. Iki 10% pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms. Garantija taikoma didesnę deformaciją garantiniu periodu įgavusiems čiužiniams.

4. Norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiško gaminio, Pirkėjas privalo turėti pirkimo dokumentą, būti susipažinęs su garantijos sąlygomis, jas vykdyti ir būti patvirtinęs garantiją savo parašu.

5. Pretenziją Pirkėjas pateikia raštu prekybos vietoje, kur įsigijo LONO gaminį. Jei prekybos vietoje to padaryti neįmanoma, Pirkėjas turi kreiptis tiesiai į gamintoją.

6. Gavęs pretenziją pardavėjas įsipareigoja per tris (3) darbo dienas susisiekti su pirkėju ir jei reikia suderinti gaminio apžiūrą, kurios metu būtų nustatyta čiužinio būklė ir broko atsiradimo priežastys.

Garantijos terminai:

1. Čiužinio užvalkalui suteikiama 1 (vienerių) metų garantija. Ji taikoma, jei garantiniu laikotarpiu išyra siūlė, sugenda užtrauktukas ar atsiranda kitų medžiagų ar gamybos proceso brokų. Natūralus audinio dėvėjimasis nelaikomas broku.

2. Čiužinio pagrindui suteikiama 10 (dešimties) metų komercinė garantija. Jeigu pateikta pretenzija ir gaminio defektai pripažįstami garantiniais, LONAS pakeis defektuotas gaminio dalis arba visą gaminį kitu tokios pačios arba labai panašios sudėties ir savybių čiužiniu.

Gamintojo rekomendacijos/čiužinio priežiūra:

1. Trispalvės kolekcijos čiužinius rekomenduojame dėti ant medinių grotelių. Rekomenduojame rinktis groteles su 3-5 cm tarpais tarp lentelių. Taip nepažeisite čiužinio konstrukcijos ir užtikrinsite oro pralaidumą. Trispalvės kolekcijos čiužinys netinkamas laikyti ant ištisinio medinio pagrindo ir metalinių grotelių - gali būti pažeista čiužinio konstrukcija. Tokie lovos pagrindai neleidžia laisvai cirkuliuoti orui, todėl pradeda kauptis drėgmė, gali atsirasti pelėsis.

2. Kad gaminys tolygiai dėvėtųsi ir ilgiau išlaikytų savo esmines savybes, rekomenduojame jį vartyti ir vėdinti (sukeiskite čiužinio puses, galvūgalį su kojūgaliu). Jeigu įsigytas čiužinys yra abiejų pusių naudojimo, rekomenduojame jį taip pat ir vartyti kas 2-3 mėnesius (apverskite kite puse, sukeiskite galvūgalį su kojūgaliu).

3. LONAS suteikia 10 metų garantiją čiužinių fizinėms medžiagų savybėms bei komfortui, tačiau remiantis higienos specialistų rekomendacijomis, čiužinį patartina keisti kas 7 metus.

4. TYLA, HARMONIJA, MŪZA rekomenduojama iki 110 kg svorio žmonėms, TYLA PLIUS,  HARMONIJA PLIUS ir MŪZA PLIUS – 130 kg svorio. Žmonės, sveriantys daugiau nei nurodyta rekomendacijoje, taip pat gali naudotis čiužiniu, tačiau tokiais atvejais nemokamas garantinis čiužinio aptarnavimas nėra taikomas.

5. Čiužiniai neskirti plauti. Tik užvalkalus galima skalbti ar kitaip valyti (žr. užvalkalo priežiūros etiketę).

Jūsų patogumui:

1. Nusegamas užvalkalas. Visi LONO čiužiniai yra patogūs ir praktiški, juos lengva prižiūrėti, nes užvalkalai gaminami su užtrauktuku aplink visą gaminį. Atsegus užtrauktuką, užvalkalas padalinamas į dvi dalis, kurias daug lengviau valyti ar skalbti nei įprastus užvalkalus.

2. Vidinis užvalkalas. Specialios medžiagos įdėklas „L-Slip™“, tai tamprus vidinis užvalkalas, kuris palengvins čiužinio pervilkimą, kai norėsite išvalyti viršutinį užvalkalą. Vidinio užvalkalo nuimti negalima – jis yra čiužinio pagrindo dalis, todėl jį nuėmus čiužinio garantija nustoja galioti (žr. skiltį Bendrosios sąlygos).

3. Čiužinių užvalkalai savo sudėtyje turi iki 10% lino – jame nesiveisia dulkių erkutės bei pasižymi antibakterinėmis savybėmis.

Bandykite čiužinį 30 naktų

1. Išbandykite čiužinį per 30 naktų. Jei čiužinys Jums nepatiks, bus nepatogus – per kietas ar per minkštas, pakeisime jį kitu.

2. Išsirinktą čiužinį pakeisime, jeigu:

    2.1. pirkėjas išreikš norą keisti čiužinį raštu toje prekybos vietoje, kurioje įsigijo pirmąjį čiužinį;

    2.2. čiužinio apsauginis/higieninis užvalkalas ir plomba bus nepažeisti ar kitaip nesugadinti;

    2.3. keičiamas gaminys atitiks higienos reikalavimus, bus švarus;

    2.4. pirkėjas turės pirkimo dokumentus ir pasirašytą garantiją;

    2.5. keičiamas čiužinys bus grąžinamas originalioje pakuotėje.

3. Jei keičiamas čiužinys brangesnis, kainų skirtumą sumoka pirkėjas

4. Keisdamas čiužinį, pirkėjas sumoka higieninio užvalkalo keitimo ir perpakavimo išlaidas – 15€ (penkiolika € 00 ct).

5. Transporto išlaidas keičiant čiužinį sumoka pirkėjas.

6. Keisti čiužinį į naują galima tik vieną kartą.

7. Paslauga galioja tik standartinių dydžių čiužiniams.

Šios rekomendacijos bei bendrosios garantinio sąlygos taikomos visiems Trispalvės kolekcijos čiužiniams

Gaminių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio sąlygos

Suteikiama garantija: 2 METAI

Dėkojame ir džiaugiamės, jog išsirinkote LONO gaminį. Kad miegotumėte ramiai ir patogiai, gaminiui suteikiama 2 metų garantija, kurios sąlygos išdėstytos žemiau.

Bendrosios sąlygos:

1. Garantija netaikoma:

    1.1. Jei pirkėjas nesilaikė gamintojo rekomendacijų ir gaminį naudojo netinkamai.

    1.2. Jei gaminys buvo išardytas, taisytas, pažeista jo konstrukcija be gamintojo sutikimo.

    1.3. Jei pirkėjas garantinio kreipimosi metu nepateikia pirkimo čekio ar sąskaitos-faktūros.

    1.4. Jei grąžinamas  gaminys yra supakuotas netinkamai arba iš viso nėra supakuotas. Gaminys turi būti supakuotas taip, kad transportavimo metu nesusiteptų.

    1.5. Dėl specifinio čiužiniams, antčiužiniams, pagalvėms naudojamų medžiagų kvapo. Gaminio kvapas nėra gamybos brokas. Dauguma gaminių gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinamose patalpose jis dingsta  per 5–7 dienas.

2. Naudojant gaminį gali pasikeisti jo minkštumas. Tai atsiranda dėl fizinių medžiagų savybių. Iki 15% pasikeitęs minkštumas nėra gaminio brokas. Dalinis minkštumo padidėjimas yra leistinas ir tokiais atvejais gamintojas neprivalo pakeisti gaminio.

3. Čiužiniui dėvintis didžiausią spaudimą patiriančios vietos gali įdubti. Iki 10% pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms. Garantija taikoma didesnę deformaciją garantiniu periodu įgavusiems čiužiniams.

4. Norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiško gaminio, Pirkėjas privalo turėti pirkimo dokumentą, būti susipažinęs su garantijos sąlygomis, jas vykdyti ir būti patvirtinęs garantiją savo parašu.

5. Pretenziją Pirkėjas pateikia raštu prekybos vietoje, kur įsigijo LONO gaminį. Jei prekybos vietoje to padaryti neįmanoma, Pirkėjas taip pat gali kreiptis tiesiai į gamintoją el. paštu kokybe@lonas.lt.

6. Gavęs pretenziją pardavėjas įsipareigoja per 3 (tris) darbo dienas susisiekti su pirkėju ir jei reikia suderinti gaminio apžiūrą, kurios metu būtų nustatyta čiužinio būklė ir broko atsiradimo priežastys.

7. Nestandartinių dydžių čiužiniai gali būti klijuojami iš kelių dalių, tačiau tai nekeičia gaminio fizinių savybių.

8. Dėl medžiagų naudojamų gamybos procese minkštumo, gaminio išoriniai matmenys gali turėti 5% paklaidą nuo etiketėje deklaruojamų matmenų.

Garantijos terminai:

1. Gaminio užvalkalui suteikiama 1 (vienerių) metų garantija. Ji taikoma, jei garantiniu laikotarpiu išyra siūlė, sugenda užtrauktukas ar atsiranda kitų medžiagų ar gamybos proceso brokų. Natūralus audinio dėvėjimasis nelaikomas broku.

2. Gaminio pagrindui suteikiama 2 (dvejų) metų garantija. Jeigu pateikta pretenzija ir gaminio defektai pripažįstami garantiniais, LONAS pakeis defektuotas gaminio dalis arba visą gaminį kitu tokios pačios arba labai panašios sudėties ir savybių čiužiniu.

ŠIOS REKOMENDACIJOS BEI BENDROSIOS GARANTINIO SĄLYGOS TAIKOMOS VISIEMS LONO GAMINIAMS (IŠSKYRUS TRISPALVĖS KOLEKCIJOS ČIUŽINIUS BEI LONO LOVAS)

Kaip išsirinkti čiužinį?

Trumpai ir aiškiai: viskas apie čiužinių rūšis, kietumą ir kitas savybes - specialiai Jums paruoštoje knygoje:

Kaip išsirinkti čiužinį?

LONAS - Kaip išsirinkti čiužinį

Ramiai miegodami naktimis esame darbingesni dienos metu. Kokybiškas poilsis siejamas ir su didesne energija, stipresniu imunitetu ir gera nuotaika. Tinkamo čiužinio pasirinkimas – daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Neapsigaukite – čiužinys, tinkantis jūsų draugams ar sutuoktiniui, gali visiškai netikti jums. Šiuo atveju svarbu įvertinti čiužinio gamybines medžiagas, kietumą ir papildomas savybes, pvz., ar nesiveisia dulkių erkutės. Jums tinkantis čiužinys turi prisitaikyti prie individualių kūno formų ir svorio, užtikrinti taisyklingą stuburo padėtį ir tinkamo kietumo pagrindą.

Visi patarimai   Visos naujienos   Kodėl LONAS?

Lovų naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio sąlygos

Suteikiama garantija: 2 METAI

Dėkojame ir džiaugiamės, kad išsirinkote LONO lovą. Kad miegotumėte ramiai ir patogiai, parengėme Jums gaminių naudojimo rekomendacijas, kurių laikydamiesi galėsite ne tik ilgiau džiaugtis lova, bet ir pasinaudoti suteikiama garantija.

Jūs išsirinkote LONO muzikinės kolekcijos lovą

Pristatome jau daugelio vartotojų įvertintas bei pamėgtas Muzikinės kolekcijos lovas. Improvizuojant, skirtingi lovų, aksesuarų bei medžiagų deriniai pavers Jūsų miegamąjį jaukia, stilinga ir, svarbiausia, unikalia ramybės oaze. Kruopštus LONO meistrų rankų darbas, kokybiškos medžiagos ir ištobulinta lovų konstrukcija užtikrins aukščiausio lygio komfortą. Kiekvienam. Gero Jums poilsio!

Bendrosios sąlygos:

1. Priimdami gaminius:

    1.1. Apžiūrėkite gaminių išorę (audinius, spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų.

    1.2. Esant trūkumams, juos parodykite gaminius pristačiusiems darbuotojams bei supildykite aktą, kuris turi būti patvirtintas abiejų šalių parašais.

2. Garantija netaikoma:

    2.1. Jei pirkėjas nesilaikė gamintojo rekomendacijų ir gaminį naudojo netinkamai (žr. skiltį Gamintojo rekomendacijos).

    2.2. Jei gaminys buvo išardytas, taisytas, pažeista jo konstrukcija be gamintojo sutikimo.

    2.3. Jei pirkėjas garantinio kreipimosi metu nepateikia pirkimo čekio ir garantinio sertifikato.

    2.4. Jei grąžinama lova yra supakuota netinkamai arba iš viso nėra supakuota. Lova turi būti supakuota taip, kad transportavimo metu nesusiteptų.

    2.5. dėl specifinio lovoms naudojamų medžiagų kvapo. Gaminio kvapas nėra gamybos brokas. Dauguma gaminių gali turėti specifinį kvapą, tačiau vėdinamose patalpose jis dingsta  per 5–7 dienas.

3. Norėdamas pateikti pretenziją dėl nekokybiško gaminio, Pirkėjas privalo turėti pirkimo dokumentą, būti susipažinęs su garantijos sąlygomis, jas vykdyti ir būti patvirtinęs garantiją savo parašu.

4. Pretenziją Pirkėjas pateikia raštu prekybos vietoje, kur įsigijo LONO gaminį arba kreiptis tiesiai į gamintojo kokybės skyrių el. paštu kokybe@lonas.lt.

5. Gavęs pretenziją pardavėjas įsipareigoja per 3 (tris) darbo dienas susisiekti su pirkėju ir jei reikia suderinti gaminio apžiūrą, kurios metu būtų nustatyta lovos būklė ir broko atsiradimo priežastys.

Garantijos terminai:

1. Lovos medžiaginei daliai suteikiama 1 (vienerių) metų garantija. Ji taikoma, jei garantiniu laikotarpiu išyra siūlė ar atsiranda kitų medžiagų ar gamybos proceso brokų. Natūralus audinio dėvėjimasis nelaikomas broku.

2. Lovos karkasui su grotelėmis ir pakėlimo mechanizmu suteikiama 2 (dvejų) metų garantija. Jeigu pateikta pretenzija ir gaminio defektai pripažįstami garantiniais, LONAS pakeis defektuotas gaminio dalis arba visą gaminį kitu tokiu pačiu arba labai panašiu.

Gamintojo rekomendacijos/lovos priežiūra:

1. Užtikrinkite gerą patalpų, kuriose bus naudojama lova, vėdinimą.

2. Draudžiama šokinėti ant gaminių (taip galima pažeisti gaminio konstrukciją).

3. Venkite lovos rėmų su grotelėmis ir čiužinių tarpusavio dydžio neatitikimų, kai lovos rėmas su grotelėmis yra mažesni už Jūsų čiužinį

4. Medžiaginės lovos dalies valymui nenaudokite agresyvių cheminių valymo priemonių. Rekomenduojama naudoti baldiniams audiniams skirtas priemones arba skalbimo muilo tirpalą.

5. Jeigu įsigijote lovą su valomais audiniais, įsidėmėkite, kad šių audinių paviršius padengtas teflonu, todėl visos dėmės nuo jų paviršių bus pašalintos daug lengviau: nuo odelių nešvarumai nutrinami trintuku, nuo audinių dėmės šalinamos pilant vandenį ir jo perteklių sausinant servetėle, kol dėmė išnyksta. Esant sunkiau valomoms dėmėms, vietoj vandens naudokite skalbimo muilo be dažiklių tirpalą.

6. Jei eksploatacijos metu nuo ilgalaikio grotelių mechanizmo kilnojimo lovos konstrukcija pradeda girgždėti, sutepkite grotelių pakėlimo mechanizmo šarnyrus mašinine alyva, skystu silikonu ar kitu skaidriu riebalu, pakartotinai paveržkite lovos surinkimo varžtus.

Jūsų patogumui:

1. Lovų atvežimas ir surinkimas visoje Lietuvoje yra nemokamas (išskyrus Neringą).

2. Pridedama išsami lovų surinkimo instrukcija. Surinkinėti lovą rekomenduojame dviese.

3. Gausus audinių spalvų ir tekstūrų pasirinkimas. Dizainerių kruopščiai parinktos audinių paletės padės sukurti unikalų miegamojo stilių, derinant skirtingus lovų korpuso, galvūgalio bei aksesuarų audinius.

4. Galite rinktis audinius su “Easy clean” technologija. Ši technologija leidžia be vargo (vandens, muilo ar trintuko pagalba) nuo audinių paviršių pašalinti pieno, kavos, arbatos, sulčių, šokolado, pomidorų padažo, jogurto, įvairių rašymo priemonių, pelenų paliktas žymes.

5. Audiniai atitinka Oeko-Tex 100 standartą - draugiški aplinkai, neskleidžia lakiųjų dalelių, todėl nesukelia alergijos ir tinka net kūdikiams.

6. Itin tankios ir elastingos grotelės, tinkančios visų tipų čiužiniams. Lovų grotelės pagamintos iš daugiasluoksnės beržo faneros. Jų sutankinta, elastinga konstrukcija tinka įvairių tipų (spyruokliniams, lateksiniams, viskoelastiniams, putų poliuretano) čiužiniams. Tokia grotelių konstrukcija ne tik patikima, bet ir ergonomiška. Po grotelėmis - erdvi patalynės dėžė su “kvėpuojančiu dugnu”, užtikrinančiu čiužinio ir patalynės higieną.

7. Patikima lovų konstrukcija iš padidinto atsparumo klijuotos medienos. Daugiasluoksnė beržo fanera yra viena patikimiausių žaliavų, naudojamų baldų pramonėje. Faneros privalumai - ilgaamžiškumas, puikus atsparumas vandeniui ir paviršiaus kietumas.

ŠIOS REKOMENDACIJOS BEI BENDROSIOS GARANTINIO SĄLYGOS TAIKOMOS VISOMS LONO LOVOMS