Pristatė ankščiau negu užsakytą, pristatant prekę puikiai sukontaktavo.
Dalia
2021-03-08 10:06:31
5
Čiužinys Mūza pranoko lūkesčius. Turiu nugaros problemų, tad labai svarbu buvo išsirinkti tinkamą čiužinį. Pirkau internetu, nebandžiusi, tad pergyvenau, kad gali būti per kietas. Tačiau kietumo/minkštumo balansas - idealus. Puikiai išsimiegu :) Prieš tai turėjau čiužinį Harmoniją, kuris taip pat visai patogus, tačiau Mūza - nesulyginama patogumo viršūnė.
Greta
2021-03-05 16:45:09
5
Puikus čiužinys, kiekviena naktis tapo laukiama, o ryte net ir mažiau miegant jaučiuosi pailsėjęs. Tikrai rekomenduoju kitiems. Puiki investicija į gerą savijautą.
Gedeminas
2021-03-03 12:27:14
5
Laba diena,
Ypatingas ačiū Jolitai, kuri praskaidrino man rytą savo šypsena, noru padėti ir geranoriškumu.
Tikrai DAUGIAU TOKIŲ žmonių, kaip ji.
Ačiū labai labai, gražios dienos ir šiltos saulės. Labai laukiu prekės, net neabejoju, kad ji bus tokia tobula, kaip, kad Jūs, Jolita
Egle
2021-03-03 10:11:12
5
Super gaminiai!
Ramune
2021-02-22 19:48:23
5
Ačiū už puikų čiužinį.
Sigutė
2021-02-21 10:35:51
5
Puikiai atliktas darbas nuo užsakymo priėmimo iki prekės pristatymo į namus.
Gaminys labai patogus, darbas atliktas labai gražiai, tvarkingai ir atidžiai.
Didelis dėkui visam įmonės kolektyvui.
Vilma
2021-02-19 12:41:13
5
Vasario 18 diena užėjau į saloną lukšio 17, Vilnius. Tai tiesiog pasityčiojimas iš žmonių, nes paprašyta buvau išeiti ir iš anksto užsiregistravus atvykti. Suprantu jeigu ten būtu bent jau daug žmonių.... Tokioms pardavėjoms tikrai ne ten reikia dirbti. Tai ir prekiaukite ir konsultuokite vieni kitus. Niekada gyvenime nevyksiu daugiau ten ir draugams patarsiu nevykti.
Nijolė
2021-02-19 10:49:24
1
Sveiki, atsižvelgus į situaciją susiklosčiusią Lietuvoje ir visame pasaulyje, esame priversti riboti žmonių srautus ir kontaktus. Salonuose laikomės visų rekomendacijų ir klientus priimame tik užsiregistravus telefonu ir sutarus atvykimo laiką.
Ieškojau čiužinio, kad neskaudėtų nugaros po nakties. Konsultantė Jolita profesionaliai parinko čiužinį TYLA. Visada maloni, atsakė į visus klausimus. Ją rekomenduoju visiems. Lono kurjeriai pristatė į namus. Čiužiniu esu labai patenkinta.
Ačiū Jums ir sėkmės darbuose :)
Renata
2021-02-17 10:42:37
5
Esu didžiai patenkinta Lono aptarnavimu nuo konsultacijų telefonu iki čiužinio pristatymo. Iš tiesų ten dirba puikūs, mandagūs žmonės! Geras aptarnavimas sudaro pusę meilės prekiniam ženklui :)
Modesta
2021-02-13 21:12:51
5
Konsultavausi prieš pirkdama antčiūžinį. Mane konsultantė patikino, kad jis bus minkštas, tačiau parsivežusi prekę nusivyliau, nes antčiūžinis tikrai nebuvo minkštas. Įvardyčiau - kietas. Prekės nenaudojau, tikiuosi nebus problemų dėl grąžinimo. Pirkau šiandien.
Loreta
2021-02-11 19:08:14
5
Labai aukštos kokybės prekes, pateisino visus lūkesčius.
Jovita
2021-02-09 11:23:53
5
Paslauga buvo labai maloni nuo padžios iki galo. Labai patiko koncultantės darbas savanorių pr. 290 Kaune, viską paaiškino, patarė buvo gera ir lengva bendrauti. Esu labai patenkinta galvūgaliu Rondo- visiškai tai ko ieškojau.
Aurėja
2021-02-06 14:38:42
5
Vienas iš 2020-ųjų atradimų. Labai aukštos kokybės rankšluosčiai ir patalynes komplektai.
Nesta
2021-01-30 13:55:00
5
Rekomenduoju, užsakiau prekę Urmo bazėje, labai maloniai viską paaiškino ir patarė. Maloniai telefonu suderinau dėl pristatymo, nes norėjau keisti datą. Loniukas kurjeriai pristatė. Likau sužavėta tvarkingumu, greitumu, profesionalumu surenkant lovą. Nepaliko jokių šiukšlių, nusiavė batus. Aš pirmą kartą susidūriau su tokiais žmonėmis, kurie nuo iki maloniai aptarnavo. Esu patenkinta išsirinkta lova. Sėkmės kolektyvui ir toliau išlaikyti tokį aukštą lygį ❤❤❤
Lina
2021-01-23 23:45:13
5
Bendravau beveik savaitę su konsultante Redita. Tiesą pasakius, nesitikėjau tokios profesionalios pagalbos, kontaktavom daug, kadangi lova nestandartinė, iškilo labai daug klausimų, daug niuansų, kuriuos nesilankant salone sunku numatyti. Taigi, apibendrinant galiu drąsiai visiems rekomenduoti šią vadybininkę, beliko tik sulaukti čiužinio ir grotelių. Labai Jums ačiū, sėkmės darbuose ir su tokiais sunkiais klientais:)
Birutė
2021-01-22 16:32:57
5
Kadangi jau praėjo 4 mėn. ir aš nusprendžiau parašyti apie Tyla Plius čiužinį, turiu pasakyti, kad nusivylėm šiuo čiužiniu, pagal tokią kainą tikėjomės geresnio, bet atsikeliam skaudama nugara.
Rasma
2021-01-20 18:39:19
1
Sveiki, kad išspręstume Jūsų nemalonią situaciją, prašome Jūsų kreiptis į mūsų Kokybės aptarnavimo administratorę. Kontaktai: tel. +370 601 95 194 , el. p: [email protected] .
Neabejotinai vienas geriausių pirkinių. Praėjus pusmečiui taip pat džiaugiamės pasirinkimu. Tiek lova, tiek čiužinys yra puikios kokybės.