Naujienos Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Salonai Viešbučiams Atsiliepimai
  • Čiužiniai
    • Trispalvė kolekcija
    • Klasikinė kolekcija
    • Vaikiški čiužiniai
    • Visi čiužiniai
  • Lovos
    • Viengulės lovos
    • Dvigulės lovos
    • Lovų aksesuarai
    • Grotelės
  • Antčiužiniai
  • MIEGAMOJO TEKSTILĖ
    • Patalynės komplektai
    • Pagalvių užvalkalai
    • Paklodės
    • Antklodės
    • Pagalvės
    • Miegamojo jaukumui
    • Vonios tekstilė
  • Vaikams
    • Vaikiškos lovos
    • Vaikiški čiužiniai
    • Vaikiški patalynės komplektai
    • Vaikiškos paklodės
    • Vaikiškos antklodės
    • Vaikiškos pagalvės
    • Vaikiški foteliukai
  • Akcijos
+370 700 77044 [email protected]
0
0
Čiužiniai
  • Trispalvė kolekcija
  • Klasikinė kolekcija
  • Vaikiški čiužiniai
  • Visi čiužiniai
Lovos
  • Viengulės lovos
  • Dvigulės lovos
  • Lovų aksesuarai
  • Grotelės
Antčiužiniai MIEGAMOJO TEKSTILĖ
  • Patalynės komplektai
  • Pagalvių užvalkalai
  • Paklodės
  • Antklodės
  • Pagalvės
  • Miegamojo jaukumui
  • Vonios tekstilė
Vaikams
  • Vaikiškos lovos
  • Vaikiški čiužiniai
  • Vaikiški patalynės komplektai
  • Vaikiškos paklodės
  • Vaikiškos antklodės
  • Vaikiškos pagalvės
  • Vaikiški foteliukai
Akcijos
+370 700 77044
Naujienos Kodėl LONAS? Pristatymas Apmokėjimas #LONASdesign Patarimai Salonai Viešbučiams Atsiliepimai
Lonas
Atsiliepimai
4.3 4.3/5 (78)
5 Žvaigždutės 4.0 63
4 Žvaigždutės 0.0 0
3 Žvaigždutės 0.1 1
2 Žvaigždutės 0.3 5
1 Žvaigždutė 0.6 9
Reviews
Rašyti atsiliepimą

Na ką galiu pasakyti, nors ir teko ilgai palaukti užsakymo, dėl sistemos klaidos, tačiau galiu padėkoti už dovanas ir puikų, malonų, profesionalų ir kokybišką aptarnavimą. Nuoširdus AČIŪ klientų aptarnavimo vadybininkei Emilijai už bendravimą užsakymų metu ir nors nepaklausiau vardu, bet noriu padėkoti Lono kurjeriams, kurie šiandien nustebino savo tvarkingu darbu. Labiausiai nustebino tai, kad pirmiausia buto kolidoriuje susinešė ir paliko lovos dalis, čiužinį, baigę nešimo darbus nusimovė batus ir tik tada ėjo į kambarį su dalimis rinkti lovos. Esu tikrai labai laiminga dėl tokio švaraus darbo, tiesiog atėjo, surinko lovą, viską paaiškino, susirinko šiukšles ir išėjo, o namai liko švarūs. Ačiū!!!
Grėta
2023-01-24 21:53:30
5
Lonas
Esu patenkinta ir čiužiniu, ir konsultantų darbu ir kurjeriais. Pasiskambinus viską išsamiai paaiškino, kokius čiužinius galima nemokamai 30 d. išbandyt, kokios galimybės pakeist, parduotuvėj juos visus išbandžiau, todėl jokių siurprizų įsigijus čiužinį neturėjau, juolab, kad įsigyju jau ne pirmą. Atskira padėka kurjeriams - mandagūs, paslaugūs, užnešė čiužinį iki pat lovos, nedejavo (kaip kitose parduotovėse), o ir nieko pristatymas nekainavo. Tik didžiausios rekomendacijos! Tiesa, vienas prašymas - jei jau parduodat standartinį 120x200 čiužinį, tai gal galite ir antčiužinį tokio pat standarto pasiūlyt.
Lina
2023-01-24 16:11:11
5
Lonas
Antrinu p. Daivos komentarui: čiužinys nekokybiškas ir praėjus nepilnai 2 m. jaučiamos duobės ir nelygumai, čiužinys atsigulus ,,linksta” į šonus, Lonas atsiunčia kurjerius, kurie ,,pamatuoja nelygumus gulsčiuku”. - po kelių dienų vadybininkė kontsatuoja jog problemos ar defekto nėra!!! Gėda lietuviškam gaminiui ir dar labiau atsakomybei ir bendravimu su klientu!!! Lonas visad teisus, siūlau nesikreipti, o aš deja turėsiu kreiptis į vartotojų teises
Ieva
2023-01-23 14:50:43
1
Lonas
Laba diena, Ieva, Ačiū už komentarą. Apgailestaujame, jei likote nepatenkinta mūsų atsakymu į jūsų pretenziją. Mes nuoširdžiai sprendžiame visas situacijas ir  aiškinamės gautos problemos priežastis. Jeigu nukėlus čiužinį nuo lovos pagrindo ir padėjus jį ant žemės nelygumai išnyksta ar ženkliai sumažėja, dažniausiai tai yra lovos pagrindo problema. Žinoma vartotojai taip pat gali kreiptis ir konsultuotis su vartotojų teisių tarnyba.
LONAS
2023-01-26 15:52:15
Nuvyle lietuviskas gamintojas,ciuziniui teikiantis 10 metu garantija,o po dveju metu atsiradusias duobes jie konstatuoja, kad miego kokybei jos itakos neturi.Ir kalti ne ju nekokybiski ciuziniai,o pats zmogus arba groteles neatitinkancios ju standartu( apie kuriuos suzinai,kai atsiranda problema).Ir aplamai pilstymas is tuscio i kiaura tas kokybes specialistu darbas ir nepripazinimas,kad ciuzinys yra nekokybiskas.O ir atsiliepimai zmoniu rodo,kad Lonas visada teisus.Nerekuomenduociau zmonems,nuvyle ir pirkinys ir problemu sprendimas
Daiva
2022-12-20 15:34:11
1
Lonas
Laba diena, Daiva, Ačiū už komentarą. Užtikriname, kad kokybės atvejus sprendžiame itin atsakingai ir vertinant kliento situaciją atsižvelgiame ne tik į čiužinį, bet ir naudojamą pagrindą jam. Jei čiužinio pagrindas yra negeras, defektuotas, tai net ir tiesiog pakeitus kitu čiužiniu, naujajam bus tas pats. Bendrosiose garantinio aptarnavimo sąlygose yra nurodyta, kad Iki 10 % (dešimties procentų) pagrindo aukščio deformacija neturi įtakos čiužinio savybėms (daugiau informacijos galite rasti čia: https://www.lonas.lt/bendrine-gaminiu-garantija.html (LONO gaminių naudojimo rekomendacijos ir bendrosios garantinio aptarnavimo sąlygos - LONAS)). Tad jei dar išsigulėjimas labai mažas ir kolegos Jums rekomendavo keisti pagrindą, nes su juo yra problema, tai labai patariame tą padaryti.
LONAS
2023-01-03 08:39:08
Gražus audinys,atrodo kokybiškai ,puiku!
Virginija
2022-04-28 12:28:19
5
Lonas
Džiaugiamės įsigiję VEGA PLIUS čiužinį. Manau, tai puikus gaminys kainos ir kokybės atžvilgiu. Ačiū už pagalbą renkantis čiužinį pardavėjai konsultantei Ligitai (Urmas) ir kurjeriams už pristatymą ir užnešimą į trečią aukštą. Ačiū!
Angelė
2022-04-22 11:51:49
5
Lonas
Labai minkštas ir komfortabilus. Jaučiuosi labai gerai išsimiegojusi.
Raminta
2022-04-16 00:56:56
5
Lonas
Puiki konsultacija ,viskas išsamiai paaiškinta, prekė išsigyta pirmu vizitu
Egidijus
2022-04-08 22:05:41
5
Lonas
Nuoširdžiai noriu padėkoti už nuostabų aptarnavimą, visų klausimų išsisprendimo. Profesionalūs malonus vėžėjai, profesionalios pardavėjos ir super aptarnavimas. Džiaugiamės nuostabiu kokybišku čiužiniu Tyla Plius - 10 balų už viską.
Beata
2022-04-06 14:00:29
5
Lonas
Laba diena ar vakarą, tai va užsisakiau čiužiny prieš savaitę ir vis dar neatveža, tipo pristatymo terminas per dvi savaites. Per tas dvi savaites iš Kinijos siunta greičiau ateina nei iš jūsų, Su traukiniu į vieną pusę link Vilniaus ir tai tik apie dvi su puse valandos, už aptarnavimą ir suteikta informacija 5 žvaigždės, bet jau už atsiuntima įvertinu tik 1 žvaigžde.
Linas P.
2022-04-01 05:50:57
1
Lonas
Ačiū visiems už mūsų naują lovą! Danguolei Kaunienei (PC "BIG"), už profesionalų aptarnavimą, kompetenciją ir draugiškumą, užsakymas pristatytas laiku, surinkimo meistrai dirbo labai greitai ir sklandžiai. Ačiū visiems!
Jelena
2022-03-24 12:52:38
5
Lonas
Daugiau kaip mėnesį naudoju antčiužinį Memospace 7. Džiaugiuosi, kad mokėjau ne už vardą, o už kokybę. Ačiū Lonui už mano miegą :). Taip pat ačiū Kauno Megos konsultantėms. Puikios darbuotojos.
Audronė
2022-03-22 12:03:13
5
Lonas
Sveiki, dekoju montuotojams uz darba. Greiti, mandagus. Lonai pasiseke, kad turite tokius darbuotojus. Sekmes Lonai ir bukite sveiki. Pagarbiai, Vytautas
Vytautas
2022-03-09 12:52:30
5
Lonas
Puikus pasirinkimas, kokybiškas!
Dominykas
2022-03-03 12:44:27
5
Lonas
Ši antklodė tokia fantastinė ir labai šilta,ypač tinkanti žmonėms ,kurie turi stuburo ir sanarių problemas,kojos tikrai nešąla.Ačiū už tokią antklodę
Aldona
2021-11-01 10:25:05
5
Lonas
Norėjome, domėjomės, bet apsilankę baldų rojaus salone apsisprendėme, kad mums nepakeliui su tokiu klientų aptarnavimu: - sakėme, kad norime kietesnio čiužinio, gavome atsakymą, kad kietesnis negerai nugarai… rimtai? tai kodėl tokius gaminate? - informacijos apie pačius čiužinius negavome - ir galiausiai konsultantės kaukė nedengė nei nosies, nei burnos..
Judita
2021-10-23 20:02:55
1
Lonas
Sveiki. Labai dėkojame Jums už įvertinimą ir pastabas į kurias būtinai atsižvelgsime. Dar kartą su darbuotojais aptarsime klientų aptarnavimo standartą.
LONAS
2021-10-27 13:42:16
Laimutė ir Danuta, Lono darbuotojos Baldų rojuje, dydžiausi linkėjimai ir ačiū už nuoširdžias šypsenas, nuoširdų aptarnavimą ir puikia nuotaika. Dėka šių šiltai nusiteikusių moterų norisi grįžti į parduotuvę.
Elvyra
2021-10-22 12:41:04
5
Lonas
Nuvilkus pirmą kartą čiužinio užvalkalą, vaizdas nenudžiugino. Gavome vietomis pageltusį paraloną, apnaguotą juodais pirštų antspaudais. Pirkome čiužinį mažo vaiko lovai, iš išorės gražu, tvarkinga, o viduje pasirodo laukia staigmena. Čia buvo trečias mūsų čiužinys pirkas iš jūsų, nesitikijome tokios ,,kokybės". Labai nusivylėme. Rašėme [email protected], siuntėme nuotraukas, bet reakcijos jokios.
Povikas
2021-10-19 13:15:05
2
Lonas
  • 1
  • 2
  • 3
  • 5
  •  
Draugaukime!
  • 4,8 Klientų įvertinimas 4,8 Klientų įvertinimas
  • Rankų darbas Rankų darbas
  • Patogus apmokėjimas Patogus apmokėjimas
  • Pristatome ir užnešame iki namų durų Pristatome ir užnešame iki namų durų
  • 14 dienų pinigų grąžinimo garantija 14 dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Stipriausi Lietuvoje 2012-2018 Stipriausi Lietuvoje 2012-2018
  • MasterCard
  • Visa
  • PC
  • Credit
  • Wallet

Prenumeruok!

Privatumo politika
LONO produkcija
Čiužiniai Lovos Grotelės Antčiužiniai Miegamojo tekstilė Vaikams Akcijos
Jūsų patogumui
Kaip išsirinkti čiužinį? Gero miego klubas Patarimai Atsiskaitymas Pristatymas Lovos surinkimas Seno čiužinio išvežimas
Legalumas
Pirkimo - pardavimo taisyklės Prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės Privatumo politika
Apie LONĄ
Naujienos Atsiliepimai Kodėl LONAS? Apie mus Salonai Konsultacija Svetainės žemėlapis Karjera

© 1993-2023 LONAS. Visos teisės saugomos.

  • LONAS.LVLONAS.LV
  • LONAS.EELONAS.EE

Duomenys UAB "LONAS" kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 156871188, PVM mokėtojo kodas LT568711811 Adresas: Ukmergės g. 18, LT-55101 Jonava, Lietuva Tel.: +370 700 77044, El. paštas: [email protected]